lørdag 13. desember 2008

Stampartic #3.

Da er jeg klar for min første deltagelse i Stampartic sin utfordring.
Denne oppgaven går ut på å lage et bursdagkort med tema vinter, og fargen lilla må være med.
Dette lilla mønsterarket med "snøballer" på passet jo perfekt, og snømannen kjøpte jeg på Steffens i dag.
Jeg har laget et "mini" criss-cross kort. Det måler 4x4, og av et 12x12 ark får man 3 sånne.Her er kortet med skrivefeltet inni:

Snømannmotivet er malt med Distress.

Niesen min skal i bursdag på mandag, og jeg var så heldig å få lage kortet. Derfor tok jeg også med yndlingsfargen hennes, som er grønt.

Her er kortet uten skrivefeltet:

Den hvite blondeborden rundt kortet er også et resultat av min tur på Steffens i dag
Her er kortets bakside:





6 kommentarer:

Anonym sa...

Very lovely card :)

Bente sa...

Herlig kort! Ha en fortsatt fin helg:=)

Unknown sa...

Såå herlig kort! Lekre farger og nydelig gjennomført criss cross kort!

Takk for at du deltar!

klem,
Jorunn

Lillemor sa...

jag gillar verkligen ditt kort, härliga färger, gullig stämpel o fin baksida dessutom!

louisevbg sa...

Härligt kort. Så söt snögubbe...kramiz

Dawn sa...

Beautiful - gorgeous details!