mandag 1. desember 2008

ADVENT

ADVENTSLYSENE MINE:

De ble litt anderledes i år enn tidligere. Lysmansjettene på en messingring fikk jammen hvile i år. Ikke er de lilla heller, men det synes jeg ikke gjør noe.

Ha en hyggelig adventstid alle som titter innom.


ADVENTSKALENDERE.

Jeg måtte lage to posekalendere til. Og sånn ble de. Har ikke brukt typiske juleark, men når det er gutter på 11 år som skal ha dem er ikke det så viktig.

Stanset ut 2 gaver med QK tang og skrev ut tekst på PC. Surret også litt tau rundt, samme tau som hankene.

Baksiden fikk en tag som fikk et God Jul stempel fra Norsk Stempelblad.

Og så kanskje det viktigste, innholdet:





1 kommentar:

Yvonne Hagane sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:) Så koselige pose kalendere du har laget, da! De falt nok i smak kan jeg tenke meg.
Yvonne.