onsdag 31. desember 2008

ÅRETS SISTE PROSJEKT.

Sukkersøtt - julekalender 24. desember.
Oppgaven for julaften i Sukkersøtt sin julekalender var å lage hva man ville, men man skulle kose seg med det.
Dette har vært mitt kose-prosjekt i romjula: En bursdagsbok.
Forsiden:


Siden jeg fikk Bind-it-All til jul ble den brukt til å binde sammen boka med. Permene på boka har fått en omgang med fil, og ellers er absolutt alle kanter svertet med blekk. Stemplene er fra Kreativ Hobby.

Boka sett ovenfra:


Synes det var hyggelig med et par venne-sitat foran og bak i boka, siden de som blir skrevet inn her er venner.




I mangel på data kunnskap er sidene i boka også laget for hånd. Har sittet med en "linjal" som brukes til quilting, og streket opp og skrevet dato.
Og stemplet litt med stempler fra Stempelglede.


En par sider i boka:



Baksiden:


Håper boka mi er kvalifisert til kalenderen, da jeg er litt usikker på om det måtte være kort.
Men en ting er sikkert, jeg har kost meg med å lage den.

GODT NYTTÅR.






3 kommentarer:

Pia sa...

Waw super flot album, lækre farver og nydeligt pyntet. Godt nytår til dig

Lene Aase sa...

Kanonflott album du har laget og nydelige farger du har brukt!!!

Klem fra Lene:)

Ingunn sa...

Wow! Denne var bare rålekker!

Klem
Ingunn