mandag 8. desember 2008

Årskalender - Desember.


Da har jeg jammen kommet til siste side i kalenderen min - DESEMBER. Den måtte selvfølgelig få de fargene som har blitt mine favoritt-julekort-farger. Gråblått mønsterark med snøkrystaller er fra 3ndy design, det brune med gullskrift er jeg ikke sikker på.
Engelen har jeg kjøpt hos Bogerud tekstil.
Teksten er QK alfabet.
Og med dette ønsker jeg alle som titter innom meg, noen flotte uker nå før jul.
Selv koser jeg meg med ungene i barnehagen om dagen. Vi baker, lager hemmeligheter og øver oss på julesanger. Vi har også vært på teater og sett "Snekker Andersen", en koselig aktivitet for liten og stor.
På hjemmefronten er det julemarked med 9. trinn, avslutning med 6. trinn, "Gråtass-forestilling" i konserthuset med 4 åringen og en god del annet.

Ingen kommentarer: