mandag 10. oktober 2011

Tag-kort med søte Mimosa

Før høstferien laget jeg dette kortet. Det er et tag-kort som er laget etter mal hos Vintage Utfordringen #29: Lag et tagkort.
Jeg legger også inn kortet til Bildmålarnas utfordring #9: Valgfri bretteteknikk

Søte lille Mimosa er fargelagt med promarkere og de nye flexmarkerne mine som jeg fikk for en uke siden. De er utrolig gode, og fungerer veldig godt sammen med promarkerne. Både det lilla og det rosa er kun flexmarkere...

Fire tag'er inni kortet.

Og jeg har gått litt amok med gessoen denne gangen. Det har jeg faktisk ikke gjort før, men det blir en kjempeflott effekt.

Som dere ser så har jeg ingen rammer rundt bildene mine nå. Jeg har fått meg MacBook Air og er kjempefornøyd med den. MEN - det går ikke ann å laste ned Photoscape på den. Er det noen som vet om et lignende fotoredigeringsprogram for Mac? Like enkelt (rammer og tekst) og som er gratis? Blir veldig lykkelig om noen har forslag :o)

18 kommentarer:

Yvonne sa...

Så nyyydelig Gro! Herlig farget Mimosa. Tagkort er jammen stilig.
Ha en flott kveld, sees til fredag :)
Klem

Maria Therese sa...

Nydelig kort ♥♥

Linda sa...

Åhh, så søt!!
Nydelige farger og herlig pyntet :)

Anonym sa...

Gurimalla så flott, nydelig fargelegging og fantastisk brettekort :) Likte også gessoen, har ikke brukt den så mange ganger, men det ser utrolig effektfullt ut :)
Og liker alle detaljene dine, det her er et fantastisk kort :)
Klem Lill

jannes hobbykrok sa...

Tilda er på velfortjent ferie altså! Dette kortet var nydelig,Gro, og bruken av osteklut var så super! Sees til helgen!
Klem,Janne

Kjersti sa...

For et nydelig tag-kort du har laget! Og det søte motivet er så flott fargelagt - som vanlig:) Ha en fin dag! Klem Kjersti

Kari sa...

Såå nydelig,Gro!!Mimosa er bare så herlig!
Stilig brett,tror kanskje jeg skal prøve det,en gang :)
Ha en fin uke!

Klem,Kari :)

Maya sa...

Nyydelig kort, Gro!
Lekkert fargelagt som alltid, og så vakre farger ♥
Ses på fredag! (Regner med att du skal til Ski?!)
Klem fra Maya

Ida sa...

Hei!
Synes disse kortene er kjempestilig!
Nydelig farget med nye tusjer, og jeg likte godt effekten med Gesso.
Sees hele helgen!:)
Klem

Pop's Cards sa...

soo beautifull sweetie hugs pops x

Knerten sa...

Kjempeflott tagkort, Gro - nydelig motiv, flott fargelagt, og veeldig stilig med fire tag'er inni kortet - kreativ, du !

Anne sa...

Så nydelig og skjønt, helt herlig pyntet forside. :)

Pysselfröken sa...

Ljuvligt tagalbum! Så fina detaljer. Tack för att du deltar i Vintage udfodring!

Susy sa...

Så underbart fin!

KRAM SUSY

oheidia sa...

Så flott et mimosa kort. Gleder meg til å se deg til helgen. Klem

Randi Th. sa...

Dette var da bare super flott!!!
Ha en fin kveld!
Klem fra Randi

Gommostrikk sa...

Herremin, så fine kort du lager! Dette var jo bare helt nydelig.. Du inspirerer, og takk for det :)

Linda S. L sa...

helt nyyyyydelig! leken og herlig rosa :D og super søtt motiv :D
klem Linda S. L