fredag 21. oktober 2011

Skomakerens Barn...

I går feiret vi 17-års dagen til eldstemann i huset. Og gjett hvem som ikke hadde laget noe kort - jo meg. Var jo bare på Ski-treffet hele forrige helg... så det er klart man ikke får tenkt på sånt.

Men når vi hadde spist gikk poden en tur opp på rommet sitt for å gjøre litt lekser, vi hadde funnet fram en konvolutt til gaven, men den så jo bare gørrkjedelig ut. Så da satte mamma seg ved hobbypulten og pyntet konvolutten i hui og hast.

Jeg fant fra noen gamle ark (en eller annen halloween-serie), et stempel fra Kreativ Hobby, og den nye bokstavdiesen min fra QK som jeg kjøpte da jeg var på Bikuben i går.
Ble faktisk ganske fornøyd jeg, selv om det ble veeeldig enkelt.

Med disse fargene kan jeg også legge inn konvolutten min hos Trykkpressa for oktober. De vil se fargene Lilla, Sort og/eller Orange.

Nå er jeg veldig klar for helg. Det har vært en litt turbo-uke i barnehagen, men alt går bra bare man ser positivt på det. Ta en ting om gangen, og ta det som det kommer. Hvis noen lurer -
JEG ELSKER JOBBEN MIN.

Snart blir det pizza på minstemann og meg. Resten er ute av huset, så det blir en stille, rolig og deilig kveld.

13 kommentarer:

Lambi sa...

Heisann! Man kan trives på jobben selv om det stormer der innimellom vettu! ;) Synes dette ble et stilig guttekort jeg! :) Er ikke alltid det må være mest mulig stæsj på for at det skal bli fint vettu! ;) (Selv om jeg ofte selv kan ha en tendens til å lesse på mye stæsj,hihi.) Men dette ble stilig og stilrent og jeg kan tenke meg at jubilanten synes at mamma lager flotte kort...(Selv om han evt ikke sier det, er vel ikke så mange 17 åringer som vil inrømme det kanksje?) ;) Ha en fin pizza kveld med minsten! Her blir det ostesmørbrød, tv og litt farelegging tenker jeg, hehe. :) God helg! Klem

Yvonne sa...

Åh, jeg kjenner meg såå igjen Gro! Når yngstejenta her hadde bursdag sist ble jeg nødt til å dykke ned i boksen med ferdige kort. Ingen laget spesielt til henne.
Dette ble jo veldig kult da. Og perfekt for en 17-åring.
Ha en herlig avslappende helg!
Klem

Anonym sa...

Kjempestilig kort og tøffe farger :)
Må nå le litt her da ha-ha man lager kort hele tiden, men planlegging tja...værre med det her også ;)
Virre-virreklubben ;)
Ha en fin helg, Gro :)
Klem Lill

Sissel sa...

Enkelt og flott i en fei, det ble en nydelig konvolutt.
Går litt unna i svingene her også, så har ikke fått vært innom og kommentert på en stund, nydelige ting du har lagt ut siden sist.
Klem Sissel

Maya sa...

Herlig pyntet kovolutt, Gro!
Stilig fargekombo!!
Og du kommer til å elske det Sweet Pea stempelet ♥
Det er sååå nydelig!
Kjøpte du hele platen?
Den har jeg, og de er like nydelige alle 4, og passer både til ung og gammel ;)
Og så er det fargeleggings trening ;)
Når det blir sååå mye hår!
Men moro da :)
Ha ei flotters og kreativ helg,
klem fra Maya

Ida sa...

Hei!
Er det ikke typisk? Mer moro å lage det man har lyst,enn det man bør!:)
Konvolutten ble stilig, liker godt denne punchen din.
God helg, skal hilse fra Patrick!;)
Klem

Renate sa...

Dette ble ett flott kort i lekre farger! Stilig at det kan gjøres så bra uten en masse dill rundt!

Klem Renate

Lenas kort sa...

Kjenner til det ja :-) Har sittet å mekka sammen ett kort til svigerfar i full fart her.Hadde jo goooood tid på Ski men..... :-) Så da er det godt å ha litt utstyr og stempler slik att det ser fint ut selv om ikke hele sjela ligger i det ;-) Men konvolutten til Martin ble flott da
:-)Ha en toppers helg :-)

Pinklady 68 sa...

Gratulerer med 17 åring i huset!
Konvolutten ble stilig den:-) Tøft alfabet!

Ha en fin lørdags kveld! KLem Laila.

Anne - Elin sa...

Det ble jo kjempe fint, og de bokstavene var jo lekre. Gratulerer med gutten! :-)

Kjersti sa...

Ja, ja, sånn kan det gå - og det gjør det jo hele tiden:) Men han fikk jo et kort til slutt, da, og var sikkert kjempefornøyd. Det ble jo en riktig lekker konvolutt, likte godt både fargene og de nye bokstavene dine! Gratulerer med 17-åringen! Klem Kjersti

Nina sa...

Stilig og enkelt. Og det er vel perfekt til en 17 åring. Gratulerer på etterskudd med sønnen. Klem

Knerten sa...

Synes absolutt dette kortet ble flott, selv om det er enkelt, men akkurat det passet vel Martin bra ?