torsdag 20. oktober 2011

Kort til en venn

Nytt kort i dag, med et herlig motiv. Jeg fikk det av Siv på Ski-treffet forrige helg, og derfor er det også fargelagt med Copics. Jeg er ikke helt 100% fornøyd med håret, men det må bare være sånn siden jeg bare hadde ett forsøk... Det er morsomt, men også utfordrende å fargelegge hår så det serut som det er litt liv i det.
Hvilke farger jeg har brukt kommer nederst.

Kortet er mitt bidrag til disse utfordringene:

CopicMarkerNorge #3 - Kreativ med Tag
Og inne på Papirdokkeforumet scrapper vi ROSA i oktober

To tag'er på kortet. Den største med stempel fra Stempelglede.

Farger jeg har brukt:

Hud: E21 - 51 - 50 - 000
Hår: E59 - 18 - 57 - 55 + glitterpenn som jeg vant i 1. utfordring
Rose: R85 - 83 - 81
Blader: G94 (som jeg også vant og er foreløpig den eneste grønne jeg har...)

10 kommentarer:

May Britt sa...

nydelig kort:)

klem maya

Unknown sa...

kjempe flott!

Trine sa...

Nydelig. Lekkert fargelagt:)
Ha en flott kveld:)
Klem Trine.

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort til en heldig venn:-)
KJempefine farger!!!!

Ha en fin kveld! Sees imorgen?
Klem Laila.

Maya sa...

Åhhh det motivet er bare så nydelig!
Har det selv, og har laget ett kort med det, men det er så lekkert så det dukker nok opp igjen ;)
Synes du hadde fått til fargelegginga bra jeg, Gro, når man tenker på att det er gjort med "hat" copicsene ;) *ler*
Og att du ikke har så mange farger av dem.
Ha en superduper kveld,
klem fra Maya

Lenas kort sa...

Så vakkert dette kortet er :-) Motivet er helt nydelig :-)Flink du Gro :-)

oheidia sa...

Hærlig motiv og jeg synes da håret ble fint jeg! Men, man er altid mest kritisk selv:)
Hadde blitt enda finere med Promakere og Aquamakere, tror du ikke? (hi hi)

Ha en flott dag og helg, Gro!
Klem

Anonym sa...

Ååååh, så lekkert, virkelig herlig motiv altså :)
Og så fine farger du har valgt og fargeleggingen ser kjempefin ut :) Likte glitteret i håret hennes :)
Klem Lill med gode ønska om en god helg :)

annes paperfun sa...

Ååå så nydelig kort!
Så flott motiv og vakkert fargelagt!
Takk for at du deltar hos CMN denne gangen.
God helg!
Klem Anne

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is so STUNNING love the colours, hugs pops x