torsdag 13. oktober 2011

Papirdokkene #13

Da har vi kommet fram til utfordring #13 hos Papirdokkene. Denne gangen har vi et bilde vi vil du skal inspireres av. Det er et bilde med skikkelig herlige farger, og du kan se det her.

Utfordringen er sponset av KennyK, og vi i DT har også fått velge oss hvert vårt motiv.

Legger inn kortet som bid rag til:
Stampin' for the Weekend #18: Colours of Autumn
Scrap'a'long #9: Høst

Jeg valgte meg denne kule dama her, og hun er fargelagt med en salig blanding av promarkere og copics. Og jeg har prøvd meg på mitt aller første shaker-kort. Jeg bestemte meg for å prøve det da jeg var i Magnoliabutikken på lørdag. Da satt Camilla H. (Magnolia-DT) og hadde demo i butikken. Jeg har brukt gelatinplate som vindu.

Teksten inni vinduet er fra North Star Stamps.

I dag har jeg fri, og planen for dagen er handling, husvask, kakebaking og sist, men ikke minst pakking til Ski-treffet som starter i morgen - Jippi - Jeg gleder meg masse.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Knall-hærlig kort i friske farger! -Stilig det vinduet av gelatin!
Go klem, Tove

Pop's Cards sa...

Fabulous sweetie, gorgeous colours too hugs pops x

Ida sa...

Så tøft motiv, og herlige farger!:)
Ikke sikker, men håper jeg har klart å pakke ned alt til treffet...
Vi sees!:)
Klem

Gro sa...

Så herlig! du er så flink med fargerike kort!
God helg!
Klem

Nina sa...

Så stilig, Gro! Fine høstfarger og et spennende oppsett. Takk for i helgen:) Klem

Knerten sa...

Så freshe farger, digger den oransje, som lyser opp ! Kjempeflott kort, Gro med nydelig farget motiv, og herlig pynt.