onsdag 1. august 2012

Tilda med fargeblyanter


Jada, jeg klarte ikke å la være...
På mandag gikk jeg til anskaffelse av Distress Markers. Og gjett om jeg har kost meg med dem de siste dagene. 
Her er ett av resultatene. Det ble et enkelt kort, med kun for- og bakside. Den søte Tilda'en er også ny.


Deltar med kortet i disse utfordringene:
Stamptacular - "Patterns Galore" (I have used 4 different pattern papers)
Scrap'a'Long #18 - Bruk Blomster
Card and Scrap #36 - Bruk stempler (Jeg har Tilda og hjerte/Love fra Magnolia)
Tilda's Town #11 - Name your technique (distressing, coloring the image with Distress Markers, criss/cross folding on the backside)
Nordsalten #58 - Anything Goes


Her er den enkle baksiden, med en liten criss/cross-lomme til en tag der jeg kan skrive en liten hilsen til den som skal få kortet.


Norway Cup oppdatering:
Begge lagene "våre" - NIF junior og NIF G-97 har kommet seg til 16. delsfinaler, så det går mye i fotball om dagen. 
MEN, i morgen kveld tar jeg fri fra hele fotballen og drar på "fargeleggings-kveld". Herlig :o)




22 kommentarer:

Veronique sa...

Herlig kort ♥

Klem!

Jill sa...

For en fantastisk kreasjon Gro!!
Guri, nå ble jeg jo virkelig misunnelig, selvom Cpoics'ene er i mitt hjerte, ser det jo så delikat ut med markerene :)
Herlig nytt stempel også!
Lykke til videre med fotaball på sletta, håper på finvær for dere og at bekkenet ditt er bedre :)
Sommerklem

Linda sa...

Nydelig Gro! Lekre, duse farger og så lekkert farget :)

Anne Bente sa...

hvor er den dog bare smuk♥

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
knusss♥

Anonym sa...

Hi-hi-hi ler her og tenker du også :)))
Dette var helt nydelig, Gro du klarer å skape magi uansett hvilke tusjer du velger :)Og superflott kort, så smart med den lommen med tagen bak også :)
Og nå har du overbevist meg at jeg bør beholde mine :)
Kan du skrive til meg hvilke tusjer du har brukt?
Sommerklem Lilli <3

Kjersti sa...

Så flott Gro, nydelig fargelagt! Blir jo så duse og herlige farger - kan jo bruke begge...:)
Klem fra Kjersti:)

Lene sa...

Guriland, så utrolig herlig kort. Begynner å lure på om jeg må skaffe meg disse distressmarkerne selv jeg. Klem

Maria Therese sa...

Knallfin ♥♥

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig dette kortet var. Så lekkert motiv og nydelig fargelegging.Lekkert pyntet er kortet ditt også.Kos deg videre med tusjene ;)
Klem Kjersti

Bente sa...

Utrolig vakkert - som alt du tar i :)
Nydelig fargelagt!

Jeg liker svært godt distress markersene :)

Ha en koselig fargeleggingskveld!

Klem, Bente

Elizabeth sa...

Himmel, Gro, du er fikser jo distressmarkerne også! Er det mulig! :) Ikke rart man blir inspirert av deg, altså! Dette kortet er nydlige og fargeleggingen din er så flott! Jeg synes DI gir så myk og dus effekt som gjør seg godt på et kort som dette! Takk for at du deler med oss i Tilda's Town denne uken! Klem, Elizabeth xx

Yvonne sa...

Nyyydelig Gro! Sannelig på tide at du fikk deg distressene ja :) Det er stort sett det jeg farger med for tiden og. Skulle egentlig prøve meg på sarte farger sånn som du har gjort her, men mine ender opp som de fargesterke, knalle motivene... Ja ja, får det vel kanskje til til slutt..
Ha en koselig fargekveld!
Klem

Fleur sa...

A beautiful card, stunning details
HUGZ Fleur xXx

Eva Marie sa...

Utrolig vakkert <3
Jeg elsker distress markersene mine, men får ikke til slike lekre duse farger som du klarer.

Christina C. sa...

OMGgggg, this is G-O-R-G-E-O-U-Sssss!
Your coloring is phenomenal...superb!
This is an exquisite creation...magnificent details!
Your Tilda is just so precious.

Unknown sa...

WOW What beautiful card!!! I love all the gorgeous details, and your colouring is amazing!!! Thanks so much for joining in at Tilda's Town this week with your absolutely stunning work!!
Lots of Hugs
Karen
xxx

Moia sa...

Flott kort, og Tilda er nydelig fargelagt. Lykke til videre i Norway Cup, vi er ikke der i år. Klemz fra Ann-Margret

Tina Makuc sa...

This is so wonderful Gro!! I love the layout and the embellishments and your colouring is just amazing!!
Thanks for joining us at Tilda's Town this week with your beautiful creation!! Good luck in the draw!!
Hugs, Tina

Janneke sa...

What a amazing card ;o)
Thank you for joining us at Tilda's Town this week!

Teresa sa...

Another stunning card! Thank you for joining us at Tilda's Town this week. Hugs Teresa xx

Sylvia sa...

Virkelig lekkert!! Alldeles nydelig fargelagt:-))

Takk for at du deltar.

Sylvia
DT NSHK

ThereseM sa...

Nydelig kort!. Likte veldig godt pyntigen din, og ikke minst hvordan du har fargelagt Tilda.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'Long.
Klem, Therese.