tirsdag 21. august 2012

CopicMarker Norge #20


Da er vi klare for den første ordinære utfordringen hos CMN etter sommeren. Denne gangen har Trine en flott skisse som vi vil at dere skal bruke. Den kan dere se i CMN-bloggen.

Fra denne utfordringen åpner vi også opp for europeiske bidrag.
We are now open for European participants.

Premien ved denne utfordringen er 2 Copic Sketch Markere og en dies fra Magnolia.


Denne blir etterhvert sendt inn til Hjertebodens Juleblogg.
Jeg har brukt et av de nye jule-Tilda motivene, og hun er selvfølgelig fargelagt med Copics, papirene er Maja-Design, "God Jul" er fra Kreativ Hobby og vimplene er dies fra Magnolia.



Da håper jeg at riktig mange har lyst til å delta på utfordringen vår, som går over to uker.
Fargene jeg har brukt finner dere i innlegget hos CMN.

Selv sitter jeg nå på Ullevål sykehus. Det er allerede tid for 1/2 års-kontroll etter blodproppene i vinter, og jeg får vite om jeg må fortsette med medisiner, eller om jeg kan slippe...


11 kommentarer:

Maria Therese sa...

Nydelig ♥

Jill sa...

Herlig julevin tag :) Nydelige farger og flotte dekorasjoner :)
Lykke til i dag Gro, skal tenke på deg
Klemmer

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig denne var.
Flotte farger og nydelig pyntet.
Lykke til med kontrollen. Krysser fingene (og alt annet som kan krysse )for deg.

Klem,Kjersti

Marita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marita sa...

Nydelig♥. Flotte farger og lekkert dekorert♥. Håpe det gikk bra på kontrollen♥♥.

Ønsker deg en fin Tirsdag:)

Klem, Marita

Pinklady 68 sa...

En nydelig tag!!
Lykke til på Ullevål idag:-)
Ønsker deg en fin sommerdag!

KLem Laila.

Veronique sa...

Så nydelig ♥

Klem

Ida sa...

Hei!
Kjempefin vin-tag, de er SÅ herlige de nye jule Tildaene!:))
Du som tiden går, håper kontrollen gikk bra!:))
Klem

Sissel sa...

Nydelig Gro, søt blomsterpynting og veldig veldig herlig Tilda :)
Håper det gikk bra på sykehuset.
Klem Sissel

Gunn (Merete) sa...

Hei
Dette var en utrolig flott vintag. Det er jo så moro å få en sånn ekstra gave. Denne er nydelig sammensatt, og Tilda flott fargelagt.
Ha en fin dag.
Klem :)

Christina C. sa...

This is such a spectacular wine topper. What a beautiful way to present a bottle of wine!!! Tilda is colored to perfection.