søndag 5. august 2012

Juletag med ny Tilda


På tirsdag bestilte jeg to av de nye jule-Tildaene fra Hjerteboden. Og allerede på onsdag lå de i postkassa mi. 
Jeg har fargelagt henne med de nye Distress Markerne mine.

Jeg deltar i disse utfordringene med "kortet":
Addicted to Stamps #36 - Pearls and Lace
MilkCoffee Challenge - Tic Tac Toe (Two or more DP/Flowers/Die Cuts)
Tilda's Town #12 - Vintage 


Mønsterpapirene er fra Pion og bølgepappen er malt med gesso. Vingene til Tilda har fått glitterlim på.




12 kommentarer:

Veronique sa...

Så nydelig det var ♥

Klem, Veronique

Nancie Quah sa...

Very pretty tag! I love this tilda, she's colored wonderfully!! Thanks for sharing with Tilda's Town Challenge.
Hugs
Nancie

Ida sa...

Kjempefint, og SÅ søt ny Tilda!:))
Godt gjort å tenke jul synes jeg...
Klem

Eva Marie sa...

Så vakker den er ♥
Jeg har også kjøpt 2 av de nye maggiene og de kom superfort hit også :))
Klem :)

Jill sa...

Utrolig flott tag Gro og vidunderlig fargelegging av motivet. Veldig fin denne nye Magnoliaen :)
Kjempeflott dekorert
Ha en fin uke
Klemmer

Charlotte sa...

jättefint kort, gillar ditt val av färg och Tilda är så söt!
Kram Charlotte

Tuppenshobbyblogg sa...

Å smelt....så flott tag med nydelig Tilda og så flott pyntet.Mange fine detaljer.
Du fargelegger helt lekkert,hvilken farger har du brukt på håret her ?

Klem Kjersti

Trine sa...

Rett og slett vakkert:)
Klem,Trine

May Britt sa...

ååå den var nydelig:))

klem maya

Bodil sa...

Så fin juletag du har lagd.
Ha en fin dag, klem :)

Christina C. sa...

Another spectacular work of art.....totally breathtaking!! This tag is extraordinarily exquisite.

Liz's creative corner sa...

This is lovely, fabulous detail and lovely image, great take on our challenge, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx