lørdag 21. november 2009

Kreativ Hobby's julekortutfordring.


Her kommer to kort til Kreativ Hobby sin julekortutfordring. Det første kortet er også bidrag til deres pågående "julekort i pastellfarger". Pastellfarger er ikke det første jeg tenker på når det gjelder jul, men man må jo prøve.

Bidrag 6:

Mønsterpapirene er fra en 6x6 blokk jeg har kjøpt hos Steffens (tror jeg...). Alle tre stemplene på forsiden er fra Kreativ Hobby.

Jeg har hatt litt glitterlim på juletreet som ekstra pynt, ikke så lett å se, men det er der.


Bidrag 7:

Er laget som en flettet julekurv etter tutorial hos Stampartic

Motivet er fargelagt med promarkers.

Alle stempler fra Kreativ Hobby.

11 kommentarer:

Kari sa...

Begge to er kjempeflotte!Stilig med tagen i det første kortet!Nydelig med glitter på juletreet.
Skjønne ark på hjertet og motivet er så herlig:)Kjenner at jeg ser frem mot jul ;0)

Ha en fortsatt fin helg:)

Klem,Kari:)

Linda S. L sa...

kjempe flotte kort begge to! likte utrolig godt det i pastell, nydelig :)

Pia sa...

wow så flotte bidrag, flotte detaljer

Anne Bente sa...

Hvor er de dog bare flotte Gro.lækre farver det øverste har
klemmm

Gry-Heidi sa...

Disse var kjempeflotte, Gro! Tror jeg må prøve meg på et julekurv-kort jeg også, de er så dekorative!
I dag står vasking, rydding og lage kort på agendaen:o) Jeg har mye å ta igjen her nå :o)

Ha en fin søndag!

Klem :)

Anonym sa...

Åååå, to nyyydelige julekort Gro;D!! Lekre!!
Ha en fortsatt super søndag!
Klemmer Ida:o)!

Aud Kirsten sa...

Ååå, disse var kjempeflotte!

Angella sa...

Sååå flotte de var:)
Ja, det er rart med rosa julekort, men det fungere!

Nei, jeg skriver heldigvis ikke på en ny bok...men vi skal sette opp en forestilling på Fagerstrand. Jeg jeg holder på å skrive manus til det. Det kommer til å bli gøy. Ser allerede for meg noen potensielle hekser blant 10.trinnsjentene:)

Vi snakkes
Angella

Unknown sa...

Great Card Gro, love them, I have just taken a dander at your blog and love what I see, I am going to check out the new challenge blog. Hugs Avril xxx

Maria Matter sa...

Beautiful work Gro!!!
Blessings, maria

Meretekj sa...

Kjempeflotte kort begge to.