onsdag 4. november 2009

Kort o Mania #4 og Art Pieces #45

Danske Kort o Mania har som sin 4. utfordring en skisse, den kan du se her. Jeg har brukt et Sarah Kay motiv (igjen...). Dette valgte jeg da jeg vant en utfordring hos Stampin' for the Weekend, sammen med to andre motiv. (Et Sarah Kay til og motivet med musen i en nøttebåt.)

Motivet er fargelagt med promarkers, mønsterpapirene er fra Graphic45 og tekststempelet er fra Kreativ Hobby. Og selvfølgelig blomster og halvperler.

* * * * *

Og så Art Pieces sin utfordring #45: Hodeplagg

Denne er muligens litt søkt, men det var morro å leke litt. Tror damen må være på vei til Ascott...




17 kommentarer:

Epleskrell sa...

Jeg tror damen muligens pådrar seg et stykk hodepine ;)

Nydelig julekort du har laget! Men det er jo alltid vakkert det du lager, så jeg slipper liksom opp for ord når jeg skal skryte. Føler jeg sier det samme hver gang... Men noen mennesker er i alle fall skapt til å være kreative og kunne imponere med sin kunst, og du er et slikt menneske!

Klem

Pia sa...

wow sååå flotte bidrag

Marianne-db sa...

Skikkelig fint kort! Det Sarah Key stempelet er nydelig. Herlig julekort! Og artig ATC...

May-Bente sa...

Kortet ditt var nydelig!!
Fantastisk design og fargene helt topp:=)

Klem:))

Benedicte sa...

så flott kort du har laget.
takk for at du deltar på kort o mania.

klem fra Benedicte

ps: atc'en din var skikkelig stilig!!

Anne Bente sa...

åh.... så super flot kort, og super brug af skissen, det stempel er bare utrolig sødt.

lækkert ATC også

100000000 tak for at du deltager på kort O Manias udfordring

Anette sa...

Ikke lett å konkurrere med det kortet!! Nydelig kort!

Stilig hodeplagg på atc'en din ;)

Aud Kirsten sa...

wow, for et nydelig julekort, og det herlige stempelet!
Stilig ATC.

Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:)

Therese sa...

Sååå kreativ du er! ATC kortet er noe av det flotteste jeg har sett på lenge!

bestevenn sa...

Nydelig kort etter skissen på Kort o Mania. Nydelig fargevalg og superkoselig motiv. Rett og slett lekkert. Hodeplagget på ATC'en din var også morsomt.

Fredhøy - Gro sa...

Stilig, hattedesigner neste? Veldig flott!
Takk for at du deltar!

Klem, Gro

Kari sa...

Så herlig julekort!Nydelig stempel fra Sarah Kay!Lekker fargelegging og så flott pyntet og herlige ark:)
ATC`en er stilig da!
Ha en flott dag:)

Klem,Kari:)

Sand and Sunshine sa...

So pretty, even typewritter lady.

Gry-Heidi sa...

Kjempekul atc ! ... kanskje dette blir den nye trenden :o) Takk for at du deltar :o)

Klem:)

PS. Kortet ditt var helt nyyydelig !

Angella sa...

Hei vennen...!
Tiden strekker ikke helt til for min del om dagen:(, så beklager at jeg ikke har vært innom bloggen din...
Skal du på messe i helga? Jeg får ikke tid til det...litt irriterende! Det hadde vært fint å fått til et venninnetreff før jul en gang:)

Det øverste kortet ditt er nyyydelig!. Så utrolig flink du er med fargeleggingen. Heldige deg som har promarkers....ønske,ønske,ønske!!

Takk for hilsen i blogen min:)
klem
Angella

Stampersheaven sa...

Wow, kjempestilige bidrag!!!
Likte den hatten :-)
Som deltaker av ukens atc-utfordring får du 20 % avslag hos sponsoren www.stampersheaven.no, gjelder frem til 13.11.09. Skriv art pieces i kommentarfeltet ved bestilling så trekker jeg fra avslaget manuelt!
mvh
Lena
StampersHeaven

Linda S. L sa...

wooooow så utrolig flott! så morro å se hva du har laget utifra skissen! nydelige farger og motivet er jo bare sååå herlig!
tusen takk for at du ville delta hos oss på kort o mania!
klemmmm