torsdag 26. november 2009

Kreativ Hobby's julekortutfordring og gaveutfordring.

Jeg skal i juleselskap snart, og har laget denne gaven til vertinnen. Den har 6 forskjellige stempler fra Kreativ Hobby. Håper det godkjennes som gave i Kreativ Hobby sin gave utfordring, selv om ringen er til å ta av. Den er også bidrag 8 i Kreativ Hobby sin julekortutfordring.

Bidrag #8:


Her har jeg tatt ringen av flasken så alle stemplene synes. Det er samme stempel på baksiden. GOD JUL som står på toppringen er bokstaver fra Making Memories.

10 kommentarer:

Hildegunn sa...

Denne ble kjempeflott, og du har brukt så mange flotte stempler på samme prosjekt!

Snart i mål med utfordringen du også : )

Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Angella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Angella sa...

Så morsomt Gro... en flott idé.
Jeg var på minnehjørnet i dag.... hadde egentlig en rettedag, men så måtte jeg til Ski for å hente noe utstyr til skolen...og da vettu.. kunne jeg ikke dy meg. Ja, det ble dyrt :)))


Ville du ha litt snø... jeg fikk den av Kristine, så klikk deg inn og hent litt selv:)
http://kristineskort.blogspot.com/2009/11/do-you-want-some-snow-on-your-blog.html

snakkes
Angella

Pia sa...

så flot og kreativ flaskekort

Turid sa...

Så stilig denne var! Om jeg får lov så "lagrer" jeg ideen og håper på å få prøvd den en dag :)
Hilsen Turid
ps. kjekt at du har lagt meg inn i blogglisten din, men bildet er visst ikke oppdatert? Skjønner ikke hvorfor det ikke skjer? Lilla kort er jo lenge siden jeg la inn der.... hmmm - Har ikke helt kontroll på blogging enda jeg :)

Aud Kirsten sa...

Så utrolig stilig!

Epleskrell sa...

Så fin! Blir en mer stilig og personlig gave med en gang det kommer litt "dill" på :)
Klem

Gry-Heidi sa...

Kjempestilig ! Stilig å "henge på" noen koselig ord :)

Klem :)

Anne Bente sa...

For en utrolig artig variant av vinflaskepynting - lekkert! Du ble trukket ut som vinner av vår gaveutfordring - send oss din adresse så sender vi deg premien :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

Gro sa...

Gratulerer så mye med seieren!!!!!
Det var jo kjempefint det du hadde laget da.... :-)

Ha en fin dag videre, klem Gro