tirsdag 3. november 2009

Kreativ Hobby's bretteteknikk- og julekortutfordring


Kreativ Hobby har en ny utfordring der man skal bruke en bretteteknikk og kortet må inneholde mer enn en bretting. Jeg har tellt 10 bretter på kortet, så da er det vel innenfor. I tillegg må det være ett stempel fra KH-design. Jeg har maskert sammen to av stemplene deres, og da passer kortet også til julekort-utfordringen, hvor det skal være to av KH sine stempler på forsiden.

Bidrag 5:

Motivet er fargelagt med promarkers, og jeg har hengt på en liten hjerte-charm nederst på motivet.

Julestjernene er QK, og mønsterpapirene er Graphic45. Det tredje stempelet er også KH-design.

10 kommentarer:

Anne Bente sa...

Hold da helt op, hvor er den dog bare flot.

Aud Kirsten sa...

Kjempeflott kort! Herlig stempel.

Klem:)

Turid sa...

Lekkert! Fikk prøvd meg på den teknikken i går jeg også, men det var bursdagskort. Må vente til dagslys, slik at bilda viser rett farge ;)
Takk for titten og inspirasjon :)
Turid

Kari sa...

Så utrolig stilig kort,skal si det ble nok bretter der ;)Herlig stempel og nydelig charm:)Stilig med båndet!
Lekre julefarger!
Ha en flott kveld:)

Klem,Kari:)

Epleskrell sa...

Flinkis! Kan ikke du komme på besøk til meg også kan vi ha sånn minijuleverksted? :)

Turid sa...

Takk for snille ord i bloggen min! Klart at du skal få legge meg til blogglisten din. Bare hyggelig det. Er veldig fersk på blogging enda, men jeg håper å bli flinkere etter hvert :) Hilsen Turid

Benedicte sa...

så flott kort du har laget.

klem fra Benedicte

Cathrin sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min! Nydelig kort du har laget, kjempefine farver og stemplet av nissen er jo bare nydelig. Moro med maskering, har bare forsøkt meg på det en gang...men nå fikk jeg inspirasjon til å gjøre flere forsøk! :o)

Sand and Sunshine sa...

This is so beautiful, I think you more than covered the challenge on the folds, I love it.

May-Bente sa...

kanon flott!!!

Klem:))