lørdag 1. juni 2013

Papirdokkene - J for Juni

Da har vi jammen allerede kommet til juni, og det betyr en ny utfordring hos Papirdokkene. Og siden vi nå skriver juni, betyr det at bokstaven er J, og J står for "Juggel og juveler". Så la det glitre og skinne.
Utfordringen er sponset av 7 Dots, og vi i designteamet har også fått godis å kose oss med.


På mitt kort kommer det meste fra 7 Dots, bortsett fra kraftkartongen, blonden og blingen.
Jeg er absolutt ikke i scrappehumør om dagen, derfor ble kortet litt anderledes enn det jeg pleier å lage, men jeg ble da iallefall fornøyd.



Nå skal jeg tilbake til hekletøyet mitt, og så gleder jeg meg til mandag. Ja, du leste riktig. MEN, det er rett og slett fordi jeg skal på Kirkens Bymisjon sitt årlige personalseminar på Sundvollen hotell. Det blir 4. gangen jeg skal være med, og i år kommer faktisk selveste kronprins Haakon på onsdag.


8 kommentarer:

May Brit sa...

Det ble jo et fint kort likevel da :) Selv om du ikke er i scrappehumør. Akkurat sånn har jeg det også. Jeg er kjempeglad i hekletøyet for tida:) Det er jo godt at vi har flere koselige hobbyer å veksle mellom, et luksusproblem kan man vel kalle det:)
Ønsker deg en fin helg videre, og kos deg på seminar:)
Klem

Anne sa...

For et flott kort, digger rosetten og så fiine farger. :)

Klem, Anne.

Pop's Cards sa...

This is "Simply Stunning" hugs Pops x

Heidi sa...

Lekkert, så flott miks av farger du har valgt.

Klem Heidi:)

Pinklady 68 sa...

Det ble et stilig og flott kort!
Moro med hekling og:-) Stas å møte kronprinsen Håkon!

Ha en fin kommende uke!
Klem Laila.

Tuppenshobbyblogg sa...

Skikkelig stilig kort. Dette likte jeg veldig godt.
Kos deg masse på seminar :)

Klem,Kjersti

Elizabeth sa...

Kjempefint, Gro. Uvanlig å se kort uten fargelagt bilde fra deg, men det var flott likevel, så du har vel en indre scrappe mojo som siverr ut og gjør det vakkert likevel:) Ha en fin kveld. Klem, Elizabeth

Sissel sa...

Kjempefint, selv uten dine lekre fargelagte motiver.
Klem Sissel