søndag 23. juni 2013

DT Unik Hobby - Juni

Da er det tid for å vise dere mitt juni-kort for Unik Hobby. Jeg var så heldig å få dette nydelige motivet fra Bildmålarna's siste kolleksjon. Det  heter "Just Me 5", og det er fargelagt med DistressMarkere.


Etter at kortet var ferdig sprayet jeg det med "Chalkboard" for å få en litt glitrende farge.


Materialliste:
Motiv - Bildmålarna
Fargelagt med DistressMarkere 
Papir - Bildmålarna
Dies fra Magnolia
Kantstempel fra Stempelglede
Halvperler fra Kort og Godt
Chalkboard i fargen Chalk


Og her er fargene jeg har brukt på motivet:
Hud - Tattered Rose og Vintage Photo
Hår - Antique Linnen, Rusty Hinge og Vintage Photo
Blå - Brokem China og Faded Jeans
Rød - Victorian Velvet og Aged Mahogany
Gul - Scattered Straw og Spiced Marmelade
Grønn - Peeled Paint og Forest Moss
Skygge - Weathered Wood

Ønsker dere alle en fin og solfyllt sommer.


7 kommentarer:

Scrappellen sa...

Nyydelig kort, vennen..og det er så fint å se bruk av Distress, innimellom favoritten, Copics♥!:)
Elsker å komme innom deg, men må bli flinkere til å legge igjen spor etter meg!! ;)
Ønsker deg en fin og koselig St.Hans feiring.
Klem fra Ellen

DeeDee sa...

Wonderful card Gro!

Hugs,
Diana

Pop's Cards sa...

Good morning sweetie, your creation is gorgeous :0))

Hugs Pops x

Angella sa...

Sååå fin:) nesten så jeg går lyst til å ta frem distressene mine igjen:)

Klem

bestevenn sa...

Lekkert kort, Gro! Alt du lager blir så delikat og nydelig. Sender deg en god klem og ønsker deg en fin sommer.

Unknown sa...

Så herlig kort!!!
Motivet er nydelig og det er fargeleggingen av det også <3

Klem

Kjersti sa...

En herlig kort Gro, du er så flink med distress!
Ha en flott sommerdag!
Klem fra Kjersti:)