torsdag 22. desember 2011

Papirdokkene#18 - Bingo

Da har vi jammen kommet til bittelille julaften - bare to dager igjen. Hos Papirdokkene er vi nå klare med den siste utfordringen på denne siden av jul og nyttår.
Utfordringen denne gangen er et Bingobrett som dere kan kose dere med helt fram til 11. januar.
På kortet mitt har jeg brukt Bølgepapp, Gesso og Roser.

Jeg legger dette kortet inn til disse to utfordringene:

Joanna Sheen Challenge #1 - It's Beginning To Look A Lot Like Christmas
I Love ProMarkers #97 - Anything goes

Motivet er fra Sweet Pea og er selvfølgelig fargelagt med ProMarkere. Mønsterark fra Pion.

Jeg kommer tilbake en liten tur i morgen med et siste innlegg, før det blir noen dagers juleferie.


7 kommentarer:

Scrappellen sa...

Rååå lekkert fargelagt, Gro, og disse motivene fra Karen M, er såå herlige og moro å fargelegge, samtidig som de er flotte til å øve seg på!!:)
Lekkert kort, med alt du har av farger, pynt og div♥!
Ønsker deg en koselig Jul, og et godt og kreativt Nytt År!:)

Juleklem fra Ellen

aina sa...

Nydelig kort. Jeg liker så godt stemplet du har brukt her, og fargene er jo herlige.

Anne sa...

Du er rååå Gro! Nyyydelig kort, herlige farger, flott trykk og helt fantastisk fargelagt!!

Klem Anne :)

jannes hobbykrok sa...

Nyyyyydelige røde håret! dette ble så lekkert, Gro!
Klem,Janne

Anonym sa...

Må julen bli fin
og gi ro i sinnet.
La alle problemer
bli små og forsvinne.
La dagene som kommer
bli gode og fine.
God jul til deg og dine!

Christmas Must be nice
and provide peace of mind.
Let all the problems
become smaller and disappear.
Let the days to come
be good and fine.
Merry Christmas to you and yours!

Paula sa...

Lovely card!!!

Thanks for joining us at the Joanna Sheen Challenge!!!

Paula DT :D x

http://paulaholifieldcrafts.blogspot.com/

Knerten sa...

Utrolig tøft med disse rødnyansene i håret, Gro, helt fantastisk fargelegging :-)
Kjempenydelig kort med masse flotte detaljer, kanskje jeg rekker å være med jeg også, når jeg er tilbake fra en windy Brattvågsjul.