lørdag 17. desember 2011

DT-North Star Stamps

Her er et kort jeg laget på torsdag. Jeg ble utfordret på Papirdokkeforumet, og jeg fikk et bilde til inspirasjon. Bildet ligger nederst, og det er helt nyyydelig.

Swirlestempelet og tekststempelet er fra North Star Stamps.

Bakgrunnen er egenlaget med distress og glimmermist. Teksten og sommerfuglene er embosset.

I dag håper jeg å få julekortene ferdige til å sendes. Det skulle egentlig gjøres i går, men jeg fikk kastet på meg en runde med omgangsyke, og var ikke mange sure silda verdt . . . Så får jeg bare håpe formen er bedre i dag.

Her er inspirasjonsbildet mitt:



6 kommentarer:

Sissel sa...

Det var lekkert og smekkert, nydelige farger og fint med sommerfugler og fjær.
Håper omgangssyken har tatt farvel, irriterende med denslags når man har alt mulig annet å ta seg av.
Har vært elendig siden før treffet hos Hege, nå på mandag måtte jeg legge inn årene og besøke doktoren. Mykoplasma - lungebetennelse sa han, ikke verdt mange sure sild denne skrotten heller, kjennes litt bedre ut i dag, så da blir det nok jul i denne stua også:)
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Nydelig kort :-) Denne oppgaven løste du fint! :-) Håper formen er oppadstigende.God bedring :-)

Anne - Elin sa...

Hei Gro.
Må si jeg blir imponert, så fint kort. Også den selvlagede bakgrunnen var jo bare lekker.

Venter spent på pakken min jeg nå, er så kjempe glad for at jeg vant hos ProMarker Norge! :-)

Kos deg!

Jule hilsen Anne - Elin

Anne - Elin sa...

Skulle jo selvfølgelig også si god bedring! :-)

bestevenn sa...

Nydelig kort. Og velbekomme med omgangssyken.... det er bare helt forferdelig med slikt. Ønsker deg og dine fine dager fremover, og så møtes vi. Har meldt meg på treff i romjulen på Scrapmagasinet. Klem fra Hege.

Knerten sa...

Nydelig kort, Gro. At du kan lage flotte bakgrunner, har vi jo sett før, og nå ser vi det igjen - flink du !
Håper formen er veldig mye bedre nå, og hvertfall til helgen - GOD JUL til deg og dine :-)
Klem
Turid