mandag 22. juni 2009

Jentebaby-kort.

Dagens kort er et baby-kort til en jente. Stempelmotivet falt jeg pladask for sist jeg var på Bikuben, og det passet utrolig godt til Graphic 45 - Baby 2 Bride Collection - fantastisk nydelig.

Jeg har ikke gjort så veldig mye "spennende" her, men, "beltespenna" ved båndet var en gang svart, rød og hvit. Den har fått en 3 omganger med hobbymaling, litt svamping med Vintage Photo og til slutt en dusj med glimmermist - Old Lace. Hekleblomsten har jeg heklet selv.

10 kommentarer:

Angella sa...

DE arkene er så nydelige....flott kort.
Er det du som hekler blostene... Det var søtt!

Ellers.....Gratulerer...Du har vunnet hos Stempelguri!
Heldiggrisen:)

klem
Angella

Gro sa...

Nydelig kort! Det stempelet er kjempeflott, og du har brukt så fine farger!

Kjerstin sa...

Kjempenydelig kort, da!!
- og gratulerer som candyvinner!

Ha en fin sommer!
Scrappy klem c",)

Stempelguri sa...

Hei du :)
Kan hende epost-severen min er full, skal prøve å slette litt, jeg ;) Flott kort forresten! Klem, C

Aud Kirsten sa...

Et kjempenyyydelig kort!
Gratulerer med gevinsten - heldiggrisen:)

Pia sa...

super sødt kort og et lækkert stempel som jeg har været ved at købe flere gange, øv at bikuben ikke sender til Danmark, de har også den søde vintage hanger som heller ikke kan fås her.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Lekkert kort og lekkert stempel. :-D

Ida / Little sa...

Super herlig baby kort, stempelet er jo kjempe nydelig og papir og alt passer så fint! Thumbs up for egen produsert hekle blomst!! :)

Ha en flott kveld! Klem Ida

Stempelguri sa...

Hei igjen, jeg skjønner ikke'no jeg :( Mystisk, for jeg har slettet mange e-poster, og har fått mange i dag også..hmmm..kan du ha skrevet navnet mitt "cecilie" istedenfor "cesilie"? Men, bare prøv butikkens adresse du: tingogtang@forsbakk.no, og hvis ikke det funker, sender du meg bare en sms, nr ligger på framsiden på nettbutikken :D Klem, C

May-Bente sa...

Kjempe skjønt kort, stemplet ditt var super flott!!
Elsker den spenna di!!!

Klem.))