lørdag 13. juni 2009

Allsorts #5.

Da er det allerede tid for utfordring #5 hos Allsorts. Denne gangen er det jeg som har fått æren av å lage tema, og det ble . . . TREKANTER . . . i en eller annen form. Jeg hadde bestemt meg for tema allerede før jeg så denne kreasjonen i Camilla sin Blogg, men jeg synes den var så flott, og måtte bare prøve.

Stempelet her er fra Stempelglede, og blomstene er retropunch med raindrops fra Panduro i midten:




Sløyfe med sommerfuglcharm som jeg vant hos Ida for en stund siden:




Sommerfugl fra Karen Marie klipp med "dråper" bak som er laget med deckoliner fra Europris:

8 kommentarer:

Angella sa...

SÅ morsomt kort! ...og så fine farger:)

Du skal på ferie snart...heldiggrisen:) Jeg ser også etter en hopptur til et fjernere land, men det er heller ingenting som er så vakkert dom spro når finværet slår til, så vi får se...
Ja, jeg hadde bursdag i går...takk for hilsen. I dag har Katarina Bursdag, så er bare nødt til å gjøre i stand en liten fest med 20 barn...Heldigvis er det fint vær!

Vi snakkes
Angella

brenda sa...

Good Morning Gro

I so love your triangle creation, think we will see some interesting projects this week. Also really like to lovely box below this post, you really are so talented.

Have a good weekend.

B x

Fredhøy - Gro sa...

Stilig kort! "Sånn skal bordkortene i konfirmasjonen være, de var kjempekule!" sa eldstemann:) Så takk for inspirasjon!

Camilla sa...

Så flotte trekanter!!:)
Klem, Camilla.

May-Bente sa...

Kjempe stilig!!
Tenker denne falt i smak av eldstemann, ja.:=)

Klem:))

Gry-Heidi sa...

Så stilig trekantkort, og flott pyntet! Jeg lagde sånne i litt mindre format, til bordkort i konfirmasjonen vi hadde i fjor :)

Klem :)

Pia sa...

wow så flotte trekants kort

Hildegunn sa...

Herlig kort!
Lekre farger!
Jeg synes dette var en vanskelig utfordring, så takk for inspirasjonen!