søndag 3. mai 2009

Sukkersøtt DT-skisse.

Hjelp, hva gjør jeg. Dette er litt skummelt, men, jeg gjør det likevel.
Sukkersøtt ser etter nye DT-medlemmer og dette er skissen man skal lage et kort etter:

En knallfin skisse. Og hos meg ble det er guttekort, og skissen er speivendt - det ble bare sånn . . .

Motivet er "Shorty'n Friends" fargelagt med promarkers. Og siden det er et guttekort ble pynten min olabukse-stoff, knapper, en brad og en metalpynt med trekløver på som fulgte med noen lys jeg kjøpte til jul. Mønsterarket er fra et hefte jeg kjøpte på Binders.



12 kommentarer:

Hege sa...

Lukter lær lang vei av dette kortet!
Knall tøft var det!

Maya sa...

Knall stilig kort til skissen!
Motivet er så kult,og lekkert malt!
Lykke til :)
Klem fra Maya

Marianne sa...

Fantastisk stilig!!
Lykke til!

Klem Marianne:)

May-Bente sa...

Det var knall stilig, masse tøffe detaljer!!

Lykke til:=)
Klem:))

Aina sa...

Knalltøft guttekort, med masse flotte detaljer :O)

Lisbeth sa...

Et utrolig tøft og kjempestilig guttekort,Lykke til!!!
Lisbeth

Aud Kirsten sa...

Et kjempestilig guttekort :)

Lykke til!

Hildegunn sa...

Knallstilig kort!
Herlige detaljer du har brukt!
Lykke til!

Bente sa...

Rååååtøft!! Lykke til:=)

Monica Anderberg sa...

Vilket urläckert kort! Din färgkombo är så cool och härlig.

Kram Monica

Gry-Heidi sa...

Råstilig, tøft og et helt herlig kort !!! Lykke til :)

Klem

Angella sa...

Knalltøft Gro! ...og så stilig papir du har bruk!
Motivet er nydelig malt.

klem
Angella