tirsdag 12. mai 2009

Bursdagsmagasinet.

For et par uker siden fikk jeg en mail hvor jeg ble spurt om jeg ville skrive litt om bursdagskort for en nettside som heter BURSDAGSMAGASINET. Dette er en side hvor det blir samlet tips fra foreldre med gode ideer til barnebursdager.
Og dette er kortene jeg laget. Jeg har laget dem med tanke på at ikke alle har tilgang på stempler, distress, promarkers og andre "spesielle" ting. Derfor klistremerker som motiv.
Et jentekort:

Og et guttekort:


Om noen av dere har gode ideer, kan dere kontakte: tone@bursdagsmagasinet.no

2 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Synes disse var helt supre, Gro! Man trenger absolutt ikke masse utstyr for å lage flotte kort.....men er man hektet så er det vanskelig å la være :)

Klem

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så fine!
Ja det går jo faktisk an å lage kort uten stempeltrykk og distress. :-D

klem