torsdag 18. november 2010

Søte Tilda

Litt på etterskudd, men jeg har da endelig fått laget november-bildet til kalenderen til min mor.
Legger den inn som bidrag til Magnolia Down Under #72. De har tema Shabby Chic.

Tilda er fargelagt med promarkers, men det rosa er copics. Papirene er Tim Holtz. Og endelig har jeg fått tak i tag'en fra Magnolia :o)

Så må jeg bare takke alle dere som er innom bloggen min og legger igjen så hyggelige kommentarer. Det varmer :o)
Akkurat nå kom det nye Ett Trykk dumpende ned i fanget mitt - så gjett hva jeg skal nå ???

13 kommentarer:

Wenche sa...

Lekkert, Gro!!! Tilda er helt nydelig fargelagt og et flott oppsett!! Vakker den store blonden :)
Klemmer, Wenche :0)

Knerten sa...

Så herlig Tildastempel, og kjempekult med pelskanten hun har fått ! (Den kjøpte jeg på Steffens på tirsdag også, kjempeartig).
Lekkert kort - elsker fargene :-)
Ha en flott helg, Gro.
Klem

Maria Therese sa...

Kjempefint!!

Kort og Søm sa...

Dette var helt nydelig! :O)

Bodil sa...

Nydelig side til kalenderen :)
klem :)

❤ Kaia sa...

NYDELIG kalenderside...
Fantastisk flott fargelagt..
Klem fra Kaia

bestevenn sa...

Det var en vakker side til kalenderen.

mettepip sa...

Nydelig Gro! Så herlig i beste "Gro-stil"! Håper vi får se hele kalenderen når den er ferdig!
klem fra
Mette

Sissel sa...

Så nydelig Gro, veldig sart og mykt, trenger noe å sånt å se på i november-mørket.
Klem Sissel

Line sa...

Nyyydelig, sier jeg bare. :-) Ha en flott helg

Gry-Beate sa...

Fy søren så lekkert Gro!! Nydelig fargelagt, og dekorert!
Jeg har fargelagt denne jenta, og hun er jo så nydelig. Må finne et prosjekt til henne. Og du, jeg lurte så på hvor det ble av den nydelige melkehjerteesken du laget på Ski. Så den i Ett trykk i går, rett og slett nydelig!!

;0)Gry-Beate

Camilla sa...

Neimenn sååå nydelig da!!
Så søt Tilda er med pels:))
Tusen takk for at du deltar hos MDUC.
God helg!
Klem, Camilla

Debbie Dolphin sa...

really gorgeous and i just love the colours. Thanks for playing with us at mduc this week
love debbie xxx