mandag 1. november 2010

Casakortmester #3

Da var runde tre i Casakortmester-konkuransen avsluttet, og heldige meg fikk en 2. plass med dette kortet. Oppgaven denne gangen var:

minst...
3 mønsterark
3 knapper
3 bling
3 charms
3 blonder/bånd
Tema- Bursdag



Jeg må innrømme at dette var en strålende oppgave, selv om jeg får litt hetta når knapper inngår. Men det gikk, det og.
Motivet er Sarah Kay og det er for en gangsskyld malt med distress ink.

Papirene jeg har brukt er Tim Holtz, tekst fra Kreativ Hobby, kantstempel fra Stempelglede, sommerfugl fra MS, charmsene er fra KortHobby.


20 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Nydelig kort. Grattis med 2.plassen.
Herlig oppsett, og NYDELIGE papirer...
Klem fra Kaia

Mona sa...

Nydelig som vanlig. Du er såååååååå flink. :)

bestevenn sa...

Nydelig kort, nydelig alt du har brukt her. Måtte klikke meg inn og så på alt det fine. Har forresten fargelagt et motiv idag. Tok tiden! 15 min, - det kommer etter hvert i bloggen. Og du fargelegger penere enn meg!

mettepip sa...

Hei Gro, og takk for sist! Tror ikke jeg har vært innom her siden Ski-treffet (ikke så mye på PC for tiden).
Gratulerer med 2.plassen! Et nydelig kort du har laget her, og jeg gant masse lekkert nedover her også. Så her er alt som det pleier;)
klem fra
Mette

mettepip sa...

Hei Gro, og takk for sist! Tror ikke jeg har vært innom her siden Ski-treffet (ikke så mye på PC for tiden).
Gratulerer med 2.plassen! Et nydelig kort du har laget her, og jeg gant masse lekkert nedover her også. Så her er alt som det pleier;)
klem fra
Mette

Anne Bente sa...

hold da op, hvor er den flot, lækre detaljer
klemm

Maya sa...

Nyyydelig kort, Gro!
Lekre papirer, nyydelig malt og lekre detaljer!
Takk for sist, forresten ;)
Ha ei strålende ny uke,
klem fra Maya

Maria Therese sa...

Så lekker!!!

Turid sa...

Åh! Du tryller frem de lekreste kreasjoner Gro! Virkelig inspirerende å titte innom bloggen din! Titter du innom min, så har jeg noe til deg der....
Klem Turid

Therese sa...

Nyydelig. Her var det mye lekkert stæsj. Nydelig farger og oppsett. Klem :)

soltroll sa...

Kjempe søtt kort!!
Gratulerer med 2 plassen!

soltroll sa...

Kjempe søtt kort!!
Gratulerer med 2 plassen!

Silvie Z sa...

Gorgeous card, Gro! Love the layout and the soft color combo! So many beautiful details on your card!
I have just discovered your blog and LOVE your creations! Will become a regular follower :-)
Hugs and greetings from France!
Silvie
xx

May-Bente sa...

Gratulerer med 2 plassen, kortet dittt er jo bare helt nydelig. Herlige papirer og detaljene er supre.

Klem fra meg:))

Meretekj sa...

Ikke rart at det ble 3. plass, for dette kortet var nydelig!
Ha en fin dag, klem

Knerten sa...

Utrolig nydelig kort, Gro, den fargeleggingen - jeg er helt stum ! Holder du flere kurs ? Bare litt misunnelig på Bjørkelangen jentene som fikk kurs med deg, da...

Sissel sa...

Fytte ..... så utrolg lekkert da Gro, nydelige farger, motiv og oppsett, eller hva det kalles for. Kjempefine farger på blomstene du har satt sammen. Gratulerer med 2. plassen.

Klem Sissel

Gry-Heidi sa...

Gratulerer med 2. plassen ! Skjønt motiv, og et lekkert kort som vanlig :o)

Klem :o)

Anne sa...

Dette var kjempenydelig, lekkert pyntet. :)

Klem.

Wenche sa...

Helt nydelig, Gro!! Utrolig flott satt sammen og det var jo ganske mye som skulle på her. Hadde nok slitt litt med en slik oppgave!!
Ha en riktig fin kveld!!
Klemmer, Wenche :0)