tirsdag 16. november 2010

Casakortmester #5 og en liten vertinnegave

Da var 5. runde i Casakortmester-konkuransen over, og gjett hva . . . Jeg vant denne runden også.
Tema denne gangen var å lage et clear-kort med fargene Svart/Hvit/Rødt og tema Bryllup.

Jeg har aldri laget et clear-kort før, men det var artig. Jeg stanset ut et hjerte og fyllte det med røde og hvite roser. Teksten er skrevet ut på pc.

Så over til en liten vertinne-gave. På lørdag var jeg sammen med 13 herlige jenter/damer som jeg gikk på sykepleien sammen med for 20 år siden. Da var en liten gave på sin plass til vertinnen . . .

I forrige uke laget jeg noen såper. Jeg laget en liten eske til to av dem. Den er ikke stor - den måler 4,5 x 8 cm og er 3 cm høy.

Julestjerna er stanset ut med QK og fargelagt med promarkers og jeg har hatt litt gull-glitterlim i midten.


10 kommentarer:

Bodil sa...

Så stilig det kortet var. Slike har jeg ikke sett før.
Eska var og kjempefin og så fint med små hjemmelagde såper i.

Inger Marie sa...

Gratulera så mye Gro :)
Kortet ditt er jo bare sååå lekkert, nydelig med blomsterhjertet:)
Flott vertinnegave:)
Ha en fin dag! God klem

Marit sa...

Det kortet der var bare helt nydelig!
Skjønner godt at du vant med det:)
Har laget lignende kort selv, men i av "clear" typen.
Stilig den esken til såpene også:) Sikkert en vellykket gave!

Ha en fin og kreativ tid framover!

Klem fra Marit

Lene Aase sa...

WOW, Gro! For et vakkert bryllpskort, bare digger blomsterhjertet ditt!
Rålekker eske også:)
Ha en finfin Onsdag!
Klemmer:)

Anne sa...

Vertinnegaven din var utrolig flott, men det kortet var absolutt nyyydelig! :D

Klem.

mettepip sa...

Gratulerer Gro - kortet ditt var lekkert! Veldig fint med hjertet som henger i kortet.
Så herlige såper med tilhørende eske også da. Har kjøpt inn til såpekoking jeg også, men ikke fått prøvd det enda;)
klem fra
Mette

Sissel sa...

Gratulerer med nok et vinnerkort, blomsterhjertet var nydelig, har aldri sett et sånt kort før.
Vertinnen ble nok glad for velduftende såper i vakker innpakning.

Klem Sissel

Gry-Heidi sa...

Grattis, vel fortjent :o)
To kjempeflotte kreasjoner !! Koselig vertinnegave :)

Klem fra meg :o)

PS. Kommer du på messa på lørdag du eller ?

Pia sa...

wow så flot clear kort og nydeligt hjerte med alle de roser også en smuk æske
knus Pia

Nina sa...

Nydelig clearkort, og gratulerer med seieren:) Og esken var kjempesøt. Så flotte såper du har laget også. klem:)