lørdag 4. oktober 2008

Sukkersøtt utfordring 10.

Tid for ny utfordring fra sukkersøtt. Denne ukens utfordring er å lage et kort i brunt og grønt. Kun disse fargene er tillatt.
Om ett år skal vi ha konfirmasjon i heimen, så denne ukens utfordring ble laget som et prøveprosjekt for invitasjonene som etterhvert skal lages. Hadde tenkt å lage disse uten for mye stæsj, men jammen snek det seg ikke inn en liten blomst...
Ellers er selve kortet laget som et CD cover, hvor selve korten er tenkt å ligge inni.

Alle kantene har fått en omgang med stempelputa. Jeg har også gnidd litt oppå bølgepappen. Den brune blomsten har i tillegg fått en sprut med glimmermist. Fotballene er stanset ut med QK-tanga. Så gjenstår det å se om dette blir det endelige resultatet.

6 kommentarer:

Angella sa...

DEt er ikke ofte man ser invitasjoner, men dette var jo virkelig forseggjort! Lekkert!

Angella

Nina sa...

Utrolig stilig innbydelse!

Maya sa...

Stilig og forseggjort invitasjon!
Og smart å begynne tidlig ;)

takk for att du deltar,
klem fra Maya :)

Joanna sa...

Kjempestilig invtasjonskort.Jeg likte den blomsten som "snek " seg inn hehe.

Jeg har laget en skisse på det Pop Up kortet, så hvis du fremdeles er intressert kan du sende meg mail adressen din til......

littlenorway@shaw.ca

så skal jeg få det avgårde til deg :)

Klem fra Joanna

Bente sa...

Så flott invitasjon! Du trenger ikke "øve" noe mer før konfirmasjonen;=) Den der slår helt sikkert an!

annes paperfun sa...

Det var et flott kort og så stilig det gutte motivstemplet er.
Flott opppsett og gode farger du har brukt.
takk for at du deltar.
klem fra Anne