fredag 31. oktober 2008

Kreativ Hobbys utfordring - 20 julekort.

Kort nr. 20
i Kreativ Hobby sin julekortutfordring - og endelig i mål. Denne gangen har jeg laget et tag-kort etter en mal jeg fant på Kreativesider. Har brukt kun 2 mønsterark fra 3ndy design - et til selve kortet og et med "merkelappene" som jeg har klippet ut.

Alle stemplene er fra Kreativ Hobby - du finner dem på http://www.kreativhobby.no/


Var litt "usikker" på hva som er forsiden på dette kortet, så dermed ble det et tekststempel på alle sidene - nesten.

Øverste delen av 3 av blomstene er stanset ut av mønsterarket jeg har brukt til selve kortet. Har da plassert den lille snøkrystallen i midten.


Da gjenstår det bare å sende et av kortene til Kreativ Hobby.




3 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Åååå, dette var rett og slett vakkert, Gro !!!
Så produktiv du er som allerede er ferdig med dine 20 kort.... jeg er bare halveis jeg :)
Ha en fortsatt fin helg :)

Klem, Gry-Heidi

Anne Bente sa...

Så flotte julekort! Du har bestått utfordringen med glans! Vi har mottat et nydelig julekort fra deg og i desember får du en julegave fra oss som takk for at du tok utfordringen. Hilsen oss på Kreativ Hobby

Sivic sa...

Så mange flotte kort du har laget til KH sin juleutfordring : )
Ha ei fin helg!!