tirsdag 7. oktober 2008

Kreativ Hobbys utfordring - 20 julekort.

Nå har jeg meldt meg på Kreativ Hobby sin julekortutfordring. Den går ut på å lage 20 julekort/-prosjekt innen 15. desember. Begge kortene som følger er med i denne utfordringen - http://www.kreativhobby.no/
Kort nr. 1:
Ble litt vel rødt og grønt etter min smak, men det er vel lov å prøve...
Den stemplede teksten er fra KH, bakgrunnsteksten er fra Panduro, hjertet har jeg skåret ut selv, malt med hobbymaling og lakket med glitterlakk. Blomstene har og fått et strøk med glitterlakken. Alle kanter har fått en omgang med distress Vintage photo.

Kort nr. 2:

Ble litt mer min smak. Mønsterarket er fra 3ndy design. Stempelet er fra KH om monter på en rød bakgrunn stanset ut med cuttlebug. Swirlene er også stanset ut dies fra Bosscut på Cuttlebugen. "Blingene" er glitterlim.

1 kommentar:

Gro sa...

Flotte julekort! Likte særlig godt det nederste. Tror kanskje jeg har samme fargesmak som deg.
Klem