torsdag 23. oktober 2014

Ut på tur - Aldri sur...

Sist helg var jeg ute på tur. Og på søndag ettermiddag gikk turen innom Joruns Garn og Hobby i Moss. Der fikk jeg kjøpt råsa Drops Alpakka som etterhvert skal bli poncho, og jeg fant også noen nøster Drops Nepal i lilla og orange. 
Jeg har aldri tovet noe i dette garnet før, men ville prøve. 
Og dermed ble det et "annerledes-bidrag" til denne ukens utfordring hos 
Sketchy Colors #230 - Lilla og Orange


Sitteunderlaget er strikket på skrå, og jeg har bare srikket rett fram og tilbake. Før toving målte det 
65 x 55 cm, og ferdig tovet er det blitt til 46 x 38 cm - helt perfekt.


Klarte å få tatt bilder ute mellom alle regndråpene her i Oslo.





1 kommentar:

Kari sa...

Så flott sitteunderlag,Gro!Fargene passer perfekt til denne ukens utfordring,takk for at du deltar og lykke til!
Smil,Kari :)