søndag 30. desember 2012

GD Simply Magnolia


Jeg har fått den ære å være gjestedesigner hos Simply Magnolia denne utfordringen, som også er deres siste i 2012. Så koselig å bli valgt ut. Temaet er

 PARTY, med ballonger,

og jeg har laget et nyttårskort. Dette blir også det siste innlegget her i bloggen min i 2012. Og jeg benytter anledningen til å ønske alle sammen et

HÆPPY NYTT ÅR


Deltar i disse utfordringene med kortet:
Nordsalten Hobbyklubb #67 - Happy New... (3 nye motiv + nyttårstema)
Stampin' for the Weekend #24 - Anything Goes
Charisma Cardz #51 - Anything Goes
Cute Card Thursday #249 - Anything Goes
Kort o Mania #76 - Anything Goes 


To nye Tilda'er, ballongene og de to "bakrunnstekstene" ble med meg hjem fra Bikuben 3. juledag. Alle motivene er fargelagt med distress.
Det var en liten "kamp" å få ferdig dette kortet, da alle scrappesakene mine ble ryddet vekk for jula...


Innsiden av kortet, med tekst fra North Star Stamps.




Nå er det bare å starte oppkjøringen til nyttårsaften, så sees vi igjen 1. januar.

KLEM


13 kommentarer:

Renate sa...

Vakkert kort i herlige avstemte farger. Motivet er også lekkert!
Takk for at du deltar hos Charisma. Ønsker deg et fabelaktig kreativt nytt år! :)

Sheryl sa...

This is simply gorgeous. I love the design and your colouring is superb.
Thanks for joining us at Charisma Cardz this week. Hope we see you again in 2013.
Happy New Year!
Sheryl Hugs xx

Ida sa...

Godt nytt år Gro!:))
Dette var nydelig, skikkelig nyttårs stemning!:))
I 2013, håper jeg på mer fargelegging og kortlaging sammen. Jeg har brukt dagen til å klore sammen en topp 10 liste for første gang...
Klem

Kjersti sa...

For et lekkert nyttårskort, så nydelige farger - og nydelig fargelagt!
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Gem sa...

gorgeous creation! Thanks for joining in with our Anything Goes challenge this week at Charisma! Gem :)

Jill sa...

Helt fantastisk flott kort. Har også bestilt meg ikke mindre enn fire nye magnoliaer.. Og jeg som trodde jeg ikke like de lenger ;)lol
Elsker fargene på kortet og din fargelegging er jo himmelsk som alt annet ♥
Godt nytt år vennen min. Gleder meg til å følge deg i 2013 også
Masse masse klemmer fra Jill

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort i lekkre farger og ikke minst så hærlige Tildaer du har brukt.
Lekkert pyntet også.
Riktig godt nyttår til deg og dine.

Klem,Kjersti

Exclusively by Mel sa...

Oh wow! I so love this gorgeous card!
Your colouring is wonderful.
Love,melly. <3

Pop's Cards sa...

Hey sweetie this is just gorgeous, fabulous creation as always, Happy New Year huggles Pops x x x

Eva Helen sa...

Wow så flott nyttårskort!

Klem Fra Eva Helen

Linda sa...

Så flott et kort! Herlig farget og nydelig pyntet :)

Takk for at du scrapper med NSHK, og godt nytt år :) klem

Eva Marie sa...

Helt utrolig vakkert!
Takk for at du scrapper med NSHK
Klem :)

Mari sa...

For ett nydelig kort med masse flotte detaljer.
Takk for at du scrapper med NSHK!
Klem, Mari