tirsdag 2. oktober 2012

CMN #23



Da er det tirsdag, og hos CopicMarker Norge er vi klare for en ny utfordring. Men først vil jeg avsløre hvem som er vinneren av min bursdagscandy. Her fikk Håkon velge et tall mellom 1 og 38, og han sa 8. Da var det bare å telle seg ned, og der fant jeg Ida. Gratulerer, Ida. 

Så var det ny utfordring. Denne gangen har vi en skisse, og vi ønsker at det skal være et julekort i utradisjonelle farger.


Motivet mitt er en nydelig julebamse fra Magnolia.


Fargene jeg har brukt:
Bamse - E44, 43, 42, 41
Lue - R39, 37, 35, 32
Skjerf - G28, YG67, 25, 00
Ører - R21, 20, E93
N3, 1, 0 + blender

Da ønsker jeg en fortsatt fin uke fra Barcelona der høstferien tilbringes.

5 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh... denne var flot♥

knuss

Veronique sa...

Herlig kort ♥

Klem!

Kerttu sa...

Så søtt kort:) Flott fargelegging av bamsen:)

Tove sa...

Herlig julekort:) Bamsen var fantastisk fint fargelagt, den så så lodden og fin ut:)

❤ Kaia sa...

Nyt Barcelona.
En vannvittig flott by :)

Herlig kort.....

Klem fra Kaia