mandag 10. september 2012

Konfirmasjonskort og bordkort til gutta mine


I går hadde vi konfirmasjon for gutta mine. Det ble en flott dag
Her er kortene jeg laget til dem. Og siden de er tvillinger laget jeg like kort, men byttet litt om på ark og farger på blomstene. Synes også teksten på hjertecharmsen passet utrolig bra til konfirmantene.

Deltar på disse utfordringene:
Charisma Cardz #35 - Seeing Double (Cards for my identical twins) 
Scrapperiket #58 - Blomster



Og selvfølgelig måtte de få hvert sitt bilde.



Tag'ene jeg hadde inni kortet. Begge tekstene på kortet er fra Kort og Godt.



Her er kortene med "tilhørende" bordkort.
Jeg synes jeg gjorde det veldig enkelt. Helt til én av dem spurt hvorfor jeg gadd. For "pleier man ikke å bare brette ett hvitt ark og skrive navn på?"
Snakk om å gi sin kjære mor pustevansker...



Er de ikke søte?


Bordkortet måler 10 x 15 cm.
Så scoret jeg ved 5 - 10 - 12 og 14 cm.
Brettet og limte fast den lille cm-kanten. 




14 kommentarer:

Maria Therese sa...

Nydelige bordkort ♥ og kort!!

Pinklady 68 sa...

Dette ble kjempefint!! Super søte tvillinger på bordkortene:-) Og konfirmasjonskortene stilige!! Herlige mønster ark og farger..perfekt til gutter!!

Ha en fin uke! KLem Laila.

Veronique sa...

Kjempe fine kort og bordkort :)

Kjersti sa...

Riktig lekkert ble det - selv om hovedpersonene ikke helt skjønte alt "styret", typisk gutter, jeg har tre konfirmerte og har hørt det før! Håper dere hadde en fin dag i går - gratulerer med guttene!
Klem fra Kjersti:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Vel overstått konfirmasjonsfeiring.
Det var noen flotte kort og bordkort du laget til dagen.

Klem, Kjersti

Bodil sa...

Så flotte kort og bordkort :)
klem :)

Sissel sa...

Flotte kort og bordkort, i herlige ark og farger til gutta dine :)
Vel overstått dag.
Klem Sissel

Vee sa...

Fabulous cards. Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

NGCARDS sa...

Great creation hun! Thanks for playing along at Charisma Cardz! xxx

❤ Kaia sa...

Så lekre...
Nydelige kort, og fantastisk flotte bordkort.. WOW.
Tenker det var flott på bordet med alle bordkortene.....
Smart bretteteknikk forresten.....

Klem fra Kaia

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) sa...

beautiful cards & twins :)
thanks for joining us at Charisma!!!

Bubbles sa...

Absolutely gorgeous!! Really love these! Thanks for joining us at Charisma Cardz.
Joanne x

Cornelia sa...

Superfina kort och bordkort! Fint med fotona och papper i härliga färger!

Filharmonica sa...

Kjempelekre konfirmasjonskort og bordkort :-) Takk for at du deltar i Scrapperikets utfordring, og lykke til! DT Heidi