onsdag 10. august 2011

Fargerik Tilda på tur...

I går prøvde jeg meg på noe jeg vanligvis ikke gjør - maskering. Ble jo ganske raskt minnet på hvorfor jeg ikke gjør det. Først er det "all" klippingen rundt maskeringene, og så er det alle forsøkene før jeg får et motiv som kan brukes. Enten blir det skjevt, eller jeg glemmer rett og slett å legge over maskeringen - smart...
Men etter 7!!! forsøk fikk jeg det endelig til, og dette ble resultatet.

Kortet er mitt bidrag til disse utfordringene:

TOMIC #10 - Masking Several Stamps
Scrappekammeret #35 - Kammerpikenes Sommerbilde (jeg ble inspirertavblomstene, fargene og sommerfuglene)
Just Magnolia and Hänglar #118 - Anything Goes (with the opptions of adding glitter)
A Spoon Full of Sugar #162 - Happy Birthday

Søte Tilda på koffertene er malt med distress, og har fått litt glitter på seg her og der.
Teksten er fra North Star Stamps.


Masse herlige, fargerike blomster.


2 dager igjen på jobb, så siste uka med ferie.

23 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Alle gode ting er ...7! ???? Jeg skal ALDRI maskere! Dette kortet ble kjempelekkert, og fargene var bare sååå herlige! Blir jo glad av å se på dette! du er en guru, Gro!
klem,Janne

Nina sa...

Kortet ble nydelig. Har såvidt prøvd meg på maskering, men fikk det ikke til. Synes det var vanskelig å få til.

Hildegunn sa...

Så nydelig kort du har laget! Flotte farger!
Fortsett med maskering så går det så mye bedre når du har fått øvd litt ;)

Klem

♥Gry sa...

Så flotte farger - OMG!!
Dette va lekkert, hadde aldri klart å sette sammen slike farger...

klem

Bodil sa...

Nydelig kort igjen og maskeringen din ble jo flott :) Nydelige farger du har brukt på dette kortet :)
klem :)

Therese sa...

Så nydelig kort! Fargerikt og herlig. Flott masket sammen og nydelig fargelegging også. :))

Jodie from Oz sa...

Gro, your card is beautiful, great combo of images & coloured wonderfully. Thanks for joining us at TOMIC this week. Hugs Jodie from Oz xx

bestevenn sa...

Så nydelig kort!!! Trodde du hadde fått sving på saksen? Men kortidshukommelsen er kanskje ikke på topp lenger.... Og jeg er helt sikker på at vi skal få Janne til å maskere... jeg har forresten ikke forsøkt det selv, - jeg bare klipper og jukser! Ønsker deg en fin dag.

Sissel sa...

Kan du maskere også du??? Trenger mange kurs jeg........
Nydelig kort i flotte farger, et gladkort.
Deilig med en liten ferie igjen til uka, kos deg.
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Riktig lekkert ble det :-) Ett herlig glad kort!!! Ha en flott Torsdag :-)

Scrappelise sa...

WoW, snakk om spreke farger! Den var så frisk og herlig! ha en fin dag!

Knerten sa...

Kjempelekkert, Gro, så herlige og friske blomster med så sart og vakkert motiv :-)
Jammen er du tålmodig som orker 7 ganger før du er fornøyd - imponert, jeg !

Linda sa...

Hvilken nydelig, fargerik kreasjon!! Dååååner.....
Du er et unikum med dine prosjekter ;)

-klem-

Anonym sa...

Gurimalla noe så flott :)
hele kortet er en fest, ble skikkelig glad :))
Herlige og flotte farger og detaljene dine er vakre:)
Klem Lill

Anonym sa...

For en herlig, fargerik Tilda, Gro! Ble lekkert etter alle forsøkene, hihi, holder på noen ganger jeg også for å få det som jeg vil... :o) Nydelig!

Klemmer Ida ♥

Anne sa...

Hihi, jeg synes også at maskering er noe ordentlig styr, så det blir leeenge mellom hver gang :-) Men du gjorde det virkelig lekkert!
Nydelige farger og fargelegging!

Angella sa...

Trodde jeg hadde skrevet et innlegg her før... men det hadde jeg ikke !! Stilig og sommerlig kort Gro. Morsomt å se at også du kan maskere ..hehe!

Takk for at du bidrar hos Scrappekammeret.
klem
Angella

Mea sa...

Kjempe flott kort! :)

Hehe, det var litt godt å lese at også andre må gjøre slike ting som maskering flere ganger.

Ha en fin dag.

Yvonne sa...

For et herlig fargerikt kort Gro! Ble i godt humør av å se på det jeg! I motsetning til hva du var kan jeg tenke meg, hi-hi...
Men så ble det jammen bra på det syvende forsøket da :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem

Gro sa...

Resultatet ble iallefall kjempefint!
Du er ikke den eneste som glemmer å lege over maskeringen hvis det er noe trøst...hihi.
Skikkelig lekkert kort ble det iallefall.

Ha en fin kveld.

Klem, Gro

Zoe sa...

Gorgeous Gro!! Beautiful colouring and fabulous layout! Thanks so much for joining us at TOMIC this week! hugs Zoe xxoo

Safdar Ali sa...

This is stunning card. So precious design. I want to try to design like this for the Plastic cards, if you don't design. I like it.

Unknown sa...

Marvelous creation, can you share your extra ordinary Plastic business cards designs with us...