torsdag 26. mai 2011

Bursdagskort.

Jeg likte veldig godt disse Tag-kortene vi lærte av Ida på treffet på Fagerstrand. Og her har jeg laget et til. Og de egner seg veldig godt til manne-kort.

Dette kortet er mitt bidrag til utfordringen hos Skrapperiket #27, og de vil se papirprosjekter med tema BURSDAG.
Kortet fikk svigerfaren min av oss da han fyllte år nå.

Begge stemplene jeg har brukt er fra North Star Stamps. Og hvis du tar turen innom DT-bloggen finner dere en super candy, med 8 helt nye stempler, blomster og 2 ark med bilder i vintage-stil.

Nøkkelhull med nøkkel fra Tim Holtz holder kortet lukket.

Her er taggen inni kortet med skrivefelt. Den er laget av bølgepapp, kledd med bazill. Og nei, jeg har ikke bomma når jeg limte på skrivefeltet, det er meningen at det skal sitte skjevt . . .

Og snart er det jammen helg igjen.

14 kommentarer:

Linda sa...

Kjempestilig! Herlige bruntoner :)
Råtøff utforming på kortet som passer godt til gutt :)

Ha en fin dag!

fairysparkle sa...

Its just so beautiful Gro well done you x

Pinklady 68 sa...

Stilig bursdagskort!!
Tøft, røft og perfekt til svigerfar:-)
Ha en fin torsdag og god helg!

Klem Laila.

Bodil sa...

Så stilig og kjempeflott kort.
klem :)

Hildegunn sa...

Knallflott kort, de tagkortene er såååå flotte! Jeg lærte det på SteinkjerScreppa, sikkert der Ida fikk med seg ideèn fra også :)

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem

Gry-Beate sa...

For et knall tøfft kort, og du har fått med så mange lekre detaljer!! Flott med litt inspirasjon til herrekort, for de lager ikke jeg mange av...Har prøvd meg på et kort med sterke farger, slike du bruker!! Det var litt av en utfordring, men det ble jo et kort til slutt.
Ha fortsatt en fin uke, med fingervanter i blesten!!Det må vi bruke har i Telemark....

;0)Gry-Beate

Yvonne sa...

Så stilig! Må se å få prøvd meg på dette snart jeg og. Digger det nøkkelhullet ditt! Hvorfor så jeg ikke sånne når jeg var på kuben i går? Men, en god grunn til å ta en tur til snart da..!
Klem

Knerten sa...

Kjempeflotte disse, Gro, og jammen er du effektiv - har jo alt laget opptil flere siden Fagerstrand :-) Tøft og perfekt til en voksen kar, dette, håper svigerfar ble fornøyd også.
Ha en riktig god helg !
Klem
T:

Lenas kort sa...

Disse tag kortene dine er bare så tøffe :-) Blir så kult med TH pynt på :-) Taggene mine har jeg stanset ut med TH daisen, men er litt usikker på målene. Ha en flott torsdag :-)...å snart er det heeeeelig :-)

Anne sa...

Så knallflott kort!
Jeg syns rektangulære kort er så vanskelige å "fylle" ordentlig, så jeg holder meg til den trygge formen, men får lyst til å prøve når jeg ser så mye lekkert. Takk for inspirasjonen. ;)

Klem, Anne.

Anonym sa...

Wow, så utrolig tøfft kort, bare elsker alle detaljene du har klart å skape her:)
Vanvittig flott!
Takk for så fine ord, om du ønsker deg slikt hår.....har jeg ikke fortalt at jeg er utdannet frisør he-he ;)
Klem Lill

Jorunn sa...

Kjempefint kort til mann!! Herlige farger og så mange lekre detaljer :)

Linda S. L sa...

kjempe flott tag kort! Likte godt pynten og måten du har satt det opp på :D klemmm

Linda sa...

Kjempetøfft kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda, Scrapperiket