onsdag 20. april 2011

3. julekort i april.

JIPPI - jammen klarte jeg det ikke denne gangen og.
Selv om det siste julekortet ikke ble særlig "julete". Men sånn går det når man er på påskeferie på fjellet, sola skinner og heller ikke snøen kan hjelpe på julestemningen . . .

Kortet er laget til disse utfordringene:
Sketchy Colors #67: Skisse
Cupcake Craft #138: "Lots of Layers"
Kort o Mania #38: Vintage
Kortet er også det siste til Hjertebodens Juleblogg for april

Papirene er fra Pion og Hänglar-jenta er malt med aquamarkere.

I går hadde vi en liten tur til Hamar, og jeg var selvfølgelig en tur innom Unik Hobby. Der fikk jeg med meg bl.a. de søte små kala'ene jeg har brukt på kortet her. Og i dag venter solveggen, før vi i ettermiddag/venter storinnrykk av først en familie på 5, og litt senere kommer de to mellomste "hjem" fra treningsleir i Danmark.

12 kommentarer:

Knerten sa...

Nydelig kort, Gro ! 3 julekort i mål denne måneden også, imponert, jeg :-) (og ligger laangt etter...)
God påske !
Klem
T.

Lenas kort sa...

Er imponert over att du klarte 3 julekort i Aprii også :-) Riktig søtt ble dette julekorte :-)...nesten litt vårlig ;-) ..men hvorfor skal nå alle disse julekortene ha disse tradisjonelle fargene egentlig? Synk rosa til jule er kult jeg :-)Nydelig malt motiv og masse lekker pynting :-) Ha en fortsatt flott påske feiring :-)

oheidia sa...

Ja da, Gro! Ser du er påvirket av det varme påskeværet, hi hi. Ikke så ofte jeg har sett slike blomster på julekortene dine men dette ble jo bare helt hærlig da!

Satte meg ned og fargela en hanglar i går men fikk så absoulutt ikke til kinnene. Men, det har du fått til:=)

God videre påske til deg og dine.
Klem

bestevenn sa...

Hahaha, det var et skikkelig vårlig og flott julekort. Ser at du er preget av stemningen. Mitt er akkurat likedan... ikke helt særlig veldig jul. Men julete nok! Det skal bli morsomt å se samlingen etter alle månedene. Jeg mangler et for å bli ferdig med den oppgaven. Fortsatt god ferie til deg.

Delphine sa...

Fantastic card, Gro! I totally love the image and the papers and embellishments are fabulous! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

Turid sa...

Hurra! Julen varer helt til påske :)
Lekre julekort du har laga Gro!
Ville bare innom å ønske deg God Påske!
Hilsen Turid :)

Ane sa...

Så herlig kort! Kjempe lekkre farger :) Og søte motivet du har fargelagt nydelig! God Påske:)
Klem Ane :)

Gry-Heidi sa...

Det er julete nok dette her da :o) Kortet er kjempeflott! Imponert over at du klarer å lage julekort nå!
Kos deg i påskedagene :o)

Klem :o)

mettepip sa...

Imponert over at du klarer å få julestemning i dette herlige vårværet Gro;) Lekkert bel det iallefall! Og er Unik Hobby en flott butikk? Håper jeg får tid til en tur innom når jeg er på Mjøstreffet;)
Ikke alltid man rekker det man har planer om nei. Men blir sikkert fint med gult sitteunderlag også;) Høna var morsom å lage, men det var en del jobb selvom det går fort å strikke den da!
Ønsker deg en fortsatt flott påske!
Klem fra
Mette

oheidia sa...

Glemte å si takk for at du deltar hos Kort O Mainia, men nå er det sagt:=)
Klem

Marianne sa...

Et nydelig Hanglar kort med vakre papirer, og en rålekker blonde!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Guro sa...

Imponerende julekort produksjon, imponert!!! Nydelig julekort du har laget her, liker fargene veldig godt. Nydelig malt og lekkert pyntet :-D
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania!
Klem Guro