onsdag 16. februar 2011

2 julekort.

Jula fortsetter visst her hos meg med 2 julekort. Det 3. kommer i morgen. Dette første er laget etter skissa hos Just Magnolia and Hänglar #93.
Motivet er en søt Tilda som er fargelagt med aquamarkers. Papirene er for det meste Maja-design, men arket med skrift mener jeg var papirgleder.

- o - o -

Kort nr. 2 er laget etter skissa til Friday Sketchers #141.
Her har jeg også brukt en søt Tilda, og farget med aquamarkers. Jeg har brukt en ny kantpunch som jeg kjøpte på Steffens sist jeg var der. Mønsterarket husker jeg ikke. Tekst fra Kreativ Hobby.

Siste julekort i denne runden kommer i morgen.

17 kommentarer:

Grethebella sa...

åhhh så fine!
Nydelige kort begge to.
Det blå var bare lekkert!
Flink er du uansett som er kommet igang med julekortene.
Klem Grethe

Trine sa...

Så flotte julekort, får kaste meg rundt å lage tre stykker jeg også:)


Flink du:)

Knerten sa...

Så nydelige de er, begge to - flotte farger, og fargeleggingen er super :-) Er d ikke deilig å være i rute m julekortene ?

Ida sa...

Hei!
Så flotte julekort! Utrolig flott farget med disse aqua markers...
Begge motivene er nydelige!
Klem

Susan sa...

Wow så flotte de var da! Så lur du er som begynner så tidlig! =)
Du er så flink til å fargelegge!

Kathy sa...

Beautiful cards!!!!! What a great idea to get started on the Christmas ones! Your take on the Just Magnolia sketch is fabulous! Love the colors and sweet images!
:)Kathy

Lenas kort sa...

To helt nydelige julekort :-)flotte papirer og nydelig pynting til de kjempe søte Tildane :-) Ha en flott kveld :-)

Lambi sa...

Wow, slutter ikke å bøye meg i støvet for dere som er så flinke å lage julekort i februar! :) Disse var veldig ulike og kjempe fine begge to! Nydelige ark, lekkert fargelegging og pynt! Får lyst å prøve disse tusjene med vannpensel til jeg også når jeg ser det flotte du laget! Klem

Lambi sa...

Kjære snille deg, klart du kan få en klem!!!! ;) Den var ikke forbeholdt de som ville ha vekk vinteren da....skrev at den var til de som ville ha!!!! ;) ;) :) KLEM

❤ Kaia sa...

Så flotte julekort....
Jeg beundrer dere som er så flinke å lager julekort hele året..
Klem fra Kaia

mettepip sa...

Herlige julekort Gro! Blir så inspirert, og får lyst til å sette i gang med julekorten jeg også;)
klem fra
Mette

Eva Helen sa...

To nydelige julekort.Lekkert med det glitteret på stempelmotivet og flotte julefarger.

Klem Fra Eva Helen

Donalda sa...

oh your cards are just beautiful dear. Gorgeous coloring love them both. Thanks for joining us at JM

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

I love your card it’s so beautiful and your coloring is very, very pretty Gro!

Claudia

Anonym sa...

Flotte kort begge to!!
Jammen ganske smart å begynne med julekorta nå! :)
Go klem, T

Randi Th. sa...

Nydelige julekort du har lagd!
Ha en fin kveld!

-klem

Mina sa...

stunning card Gro...beautifully coloured as always...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
Mina xxx