torsdag 27. januar 2011

SNART JUL ???

Neida, det får vel være måte på. Men Hjertebodens Juleblogg har jo en julekortutfordring som går gjennom hele året. Jeg telte leeenge på knappene om jeg skulle hive meg med, eller la det være. Vel - det ble 3 julekort i januar, og dette er det første av dem.
Jeg har brukt en søt Tilda og fargelagt henne med promarkers. Maja-arkene kjøpte jeg før jul, men fikk ikke brukt dem da. Glitterlim rundt alle kantene.

Jeg legger også kortet inn som bidrag hos:
Anonyme Scrappere #14: Vintage med blonder og blomster og
Make it Colourful #3: Vintage Photo (Monochrome)


19 kommentarer:

Lenas kort sa...

Knall flott jule kort :-).....med en aldeles nydelig Tilda :-) Ha en fin dag....å så sees vi den 4. :-)

Gro sa...

Kanonflott kort!
Nå er det så mange som lager julekort at jeg blir helt imponert.
jeg har pakka vekk juleark og julestæsj jeg.
Sees vi på Hamar neste helg?
klem fra Gro

Ida sa...

Hei!
Så utrolig flott med brunt julekort!
Tenk så deilig om det gikk an å gjennomføre 3 julekort i mnd...
Sees snart!
Klem

Anonym sa...

Hærlig kort og flotte farger! -Jula er for lengst forbi for undertegnede:))
Go klem, T

Knerten sa...

Nydelige, alle tre kortene du har med hos Hjerteboden, Gro :-)
Deilig å tenke på at man kanskje skal klare å komme i mål, i god tid før jul også, da :-)

mettepip sa...

Kjempelekkert julekort du har lagd Gro! Så nydelig i bruntoner. Lekkert fargelagt. Ikke dumt å bli med på en slik utfordring, så har en litt bedre tid på kortene. Blir jo ofte litt sånn i full fart mot slutten;)
klem fra
Mette

Lambi sa...

Nydelig Gro! En kjempe søt Tilda du har fargelagt og hun var så fin i brunt! Magnolia tagen er også kjempe fin også liker jeg godt sånne hengseler jeg da! :) Imponert over dette med 3 julekort i mnd! Orker bare ikke lage jul nå jeg altgså, hihi! God torsdag kveld! Klem

Therese sa...

Nydelig kort. Likte fargene veldig godt. Kortet i forrige innlegg er også utrolig nyydelig! :)

Pinklady 68 sa...

Kjempe flott kort Gro!! Super søt Tilda og nydelig i brunt!! Skjønner ikke hvor januar har blitt av:-)...godt å starte tidlig med julekort. Håper å får laget tre i helga:-)

Ha en riktig god helg! Klem Laila.

Kari sa...

Så lekkert kort!Greit å være tidlig ute med julekortene.. *knis* :o)
Tilda er alltid en vinner!Nydelig!

Klem,Kari :)

bestevenn sa...

Vakkert julekort, og helt sikkert veldig lurt av oss å bli med på dette. Nå kan vi ikke sluntre unna, men heller oppmuntre hverandre til å holde alle månedene før jul og bruke det som en nedtelling til neste vinter!!!! Ønsker deg en fin helg.

Eva Helen sa...

Herlig Kort:-)

Klem Fra Eva Helen

Marianne-db sa...

Hei!
Tidlig oppe du også :-)
Tekststempelet er fra inkido. Jeg ser i blogglista mi at du har lagt ut julekort nr 2, men det vises ikke i bloggen din. Får beskjed om at "siden finnes ikke".
Ønsker deg en super dag, så sees vi i morra! Gleder meg!

Nina sa...

Utrolig lekkert! Mange nydelige detaljer av blomster, bånd, blonder m.m. Imponerende at du får til tre julekort i måneden.
Ha en fin helg.
Klem Nina

coops sa...

beautiful card gro.the tilda is so pretty and i love your colour combo :D

xx coops xx

Anne sa...

Så flott, jeg liker godt måten du har brukt blondene på her, og resten av kortet er så klart nydelig. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Hildegunn sa...

Wow, denne Tildaen var også megasøt! Lekkert kort igjen!

Marianne sa...

Utrolig flott, nydelige farger, flotte detaljer
Klem, Marianne hos AS

Leah l'Orange sa...

this is GORGEOUS, Gro! thanks so much for sharing your card with us at Make it Colourful - your creation is a fabulous example of vintage and shabby done beautifully!