fredag 15. oktober 2010

DT - Sukkersøtt #97 og North Star Stamps

Vi har kommet fram til utfordring #97 hos Sukkersøtt, og denne uken har vi en skisse vi ønsker dere skal følge.
Kortet mitt er laget med stempler fra North Star Stamps, og de er fargelagt med promarkers.

Glitterlim rundt kantene, og på snøstjerna (MS-punch)

Disse to var så søte og passet så bra sammen at de fikk være med på kortet begge to. Lurer på hva de snakker om??? . . . Kanskje Ski-treffet som starter ikveld???

Da blir det stille her i bloggen til over helgen for jeg skal kose meg med "gamle" og nye fjes på Ski-treffet :o)

6 kommentarer:

May-Bente sa...

Nydelig kort, Gro!!
Skjønne papirer og kjempe koselig stempel.

Klem fra meg, ha en god helg:))

Nancy sa...

Nydelig kort, Gro:O) Koselig stempel, flotte ark og farger. Lekker løsning på skissen.
Ha ei herlig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Lambi sa...

Nydelig kort Gro! Kjempe søte de to skøyte barne! Liker fargene du har brukt her og snøkrystallene er så fine! :) Klem

Meretekj sa...

Flott vinterkort.
Stemplene var kjempefine, samme med fargene du har brukt.
Ha ei fin helg, klem

Anne Bente sa...

super lækker vinterkort, flotte farver sødt stempel
klemmm

Anne sa...

Så flott og helhetlig kort!
Jeg elsker oppsett og oppbygging, alt passer så godt sammen. :)