søndag 5. september 2010

Enda et babykort ...

Da var det på tide med et kort til Stampartic sin septemberskisse. Synes den var utrolig flott, og jeg har laget et nytt baby-kort. Fikk bestilling på ikke mindre enn 4 baby-kort i forrige uke, men det gjør jo ingenting, for det er jo så koselig å lage.

Og da jeg var på messa i går, fikk jeg dette nydelige tekst-stempelet med meg hjem fra North Star Stamps.

Denne teksten kommer også fra North Star Stamps, og den lå og ventet på meg da jeg kom hjem fra ferie i sommer :o)

Denne søtnosen er selvfølgelig fargelagt med promarkers, og mønsterarkene er en blanding av Maja-design og Tim Holtz. Den lille barnevogn-charmsen er innkjøpt på messa, og er fra Korthobby.


21 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var bare vakkert, Gro♥ Lenge har jeg nå sottet og beundret dette nye fantastiske kortet ditt! :) Kjempeherlige farger, og superlekkert dekorert! Flotte detaljer, ja alt er perfekt! ♥

Håper du har hatt ei superkjekk helg! :) Klem

Knerten sa...

Å, så herlig den teksten er; passer så bra :-) Passer bra nå også, når vi sitter og jobber med forberedelser til konf'en til helgen, kjemperørende.
Nydelig kort, Gro, og denne gang synes jeg fargeleggingen din rett og slett er helt magisk !!
Hyggelig å se deg igjen i går, vi sees enten senere i sept, eller på Ski-treffet !

Trine Pedersen sa...

Bare så utrolig vakkert.:) Herlige farger og papirer, søtt motiv og så lekkert satt sammen. Teksten var så nydelig. Kortene under her var også helt ubeskrivelig vakre. Masse inspirasjon å finne hos deg. :):)

Klem, Trine :)

❤ Kaia sa...

For ett lekkert babykort..
Nydelige farger og papirer, nydelige fargelagt motiv, og flott tekst.
Ha ei super ny uke.
Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Så nydelige babykort du har laget Gro!
Både dette og det blå i forrige innlegg.
Nydelig punch bruk, herlige tekst stempler og søte motiv flott fargelagt.

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Maria Therese sa...

Hææææææææææææææææærlig!!!! Hva slags stempel er den babyen???

Gry-Heidi sa...

Nydelig baby kort dette også, Gro! Tror jeg må kjøpe dette tekststempelet.... vakkert !

Ha en fin ny uke !

Klem :)

Anne H. sa...

Så søtt babykort du har laget! Nydelig malt motiv og fine farger. Teksten inni var utrolig flott!
Hyggelig å hilse på deg igår forresten - sånn i forbifarten *lol*
Anne :)

Ida / Little sa...

Nå må du hvile litt Gro.. så jeg får tatt opp igjen produksjonen min litt før du legger ut enda noe nytt ;) Jeg er din største fan når det kommer til hvordan du finner tid til å lage så mye lekkert! Dette baby kortet er intet untak, rett og slett kjempe herlig! Og fargingen trenger jeg vel ikke si noe om ;) Hehehe.

Og forresten, uber fine tresko du hadde på idag!! ;)

Klem Ida

Marianne-db sa...

Nok et nydelig kort fra deg! Utrulig skjønt motiv og det tekststempelet inni var så fint :-)
Flotte farger du har brukt og så søt charm!
Ser nå ski-treffet i mars er den helga mannen min har bursdag *grr*, har så lyst til å få vært med en gang!!
Go'klem fra Marianne

Bodil sa...

Nydelig kort og så fin tekst.
klem :)

Aud Kirsten sa...

Så nydelig babykort! Herlige farger og et kjempesøtt motiv:)
Klem:)

Lambi sa...

For et nydelig babykort Gro! Den lille ungen var bare så herlig, og begge tekst stemplene dine utrolig fine! :) Ark og fargesammensetninge nydelig den også! :) Kom meg desverre ikke på messa i helgen jeg men jeg brukte Laila som utskremt shoppe medarbeider, også hentet jeg det hun shoppet for meg hos Hege nå i kveld, så det var litt julekveld/og bursdag på sammen tid for meg her istad, da jeg åpnet min store forundringspose,hihi! ;) Ha en fin uke! Klem

Yvonne sa...

Så nydelig dette var Gro! Og som de andre over her syns jeg og teksten var kjempeflott!
Veldig koselig å hilse på deg på lørdag! Møtte Nancy etterpå og, og tilslutt Marianne, så da har jeg ihvertfall møtt noen av Sukkersøttgjengen. Kjempemoro!
Ha en flott dag!
Klem

Sissel sa...

Så søtt og vakkert Gro! Kjempefine farger og nydelig stempel, hvor kommer det fra? Så etter deg på messa på lørdag, men neida:( Hadde lyst å hilse på en av de flotteste insprasjonskildene mine:)
Kanskje neste gang.

Klem Sissel

Marianne sa...

Fantastisk kort! Ble sittende lenge og studere alle de nydelige detaljene - kjempeherlig!
♥ Marianne

Wenche sa...

Et utrolig nudelig kort, Gro. Den motivet var bare så søtt!! Hvilket merke er det? Lekkert oppsett og herlige farger!!
Go'klem fra Wenche :0)

Kari sa...

For et nydelig kort!Teksten er jo bare såå herlig!
Lekre ark og fargingen din er jo bare super!
Hyggelig å treffe deg på messa,Gro :)
Ønsker deg en flott mandagskveld :)

Klem :)

oheidia sa...

Åh så nydelig babykort og med den fine teksten inni - motivet var jo bare så skjønt også!

Nå gleder jeg meg til å treffe deg og dere andre igjen - i hvertfall under ski treffet og kanskje før???

Klem

Madeleine sa...

Så søtt! Liker godt pyntenålene dine! Laget dem selv?? Jeg har forresten en liten oppmersomhet til deg i blogggen min :)

Unknown sa...

Ååå så nydelig kort!
Herlig motiv og nydelige farger!!!

Takk for at du deltar.

Klem,
Jorunn