lørdag 26. desember 2009

Kort o Mania #7.

Utfordring #7 hos Kort o Mania har ENGLER som tema.
I går hadde vi "fri", og mens husets eldste dro på skitur og minsten så på film, koste jeg meg med å dekorere en fyrstikkeske. Bildet har jeg kjøpt i en flott chabby chic butikk på Lambertseter som heter "Bocca".

Papirer fra Graphic45, bordpunch fra MS, perlebord og noteark fra Panduro, hjemmeheklet rosa blomst, metallhjørne fra ???, perler fra bokhandelen og småblomster fra "storyteller". Har også hatt glitterlim rundt kantene.

Håper alle koser seg i jula, det gjør jeg. Og her på østlandet laver snøen ned i enorme mengder. I dag morges fikk jeg nesten ikke opp døra da jeg skulle ut å måke. Men jeg liker det, og endelig har vi fått HVIT jul.

9 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Denne var nydelig, Gro! Så lekker den perleborden var!

Det ante meg at du liker deg nå ja *ler*. Jeg deler ikke helt entusiasmen din for snø :o) Vi har 30-35 meter med oppkjørsel, tre innesnødde biler, ingen snøfreser, og snøen sto meg til over knea i dag.... *venter på sommeren*. Men, vi koser oss, og det er deilig med fri:o)

Klem :)

Anne Bente sa...

Hold da op hvor er den smuk,lækkert englebillede, og den bord er bare super flot,uha jeg er ved at være træt af sne, i går da vi sku til julefrokost kom der bare såååå meget, og jeg er frygtelig bange for at køre i det.


100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

Angella sa...

SÅ flott eske Gro...nydelig pyntet!
Bocca har dem på Drøbak City også...flott butikk:)
Deilig med litt "fri" da. Det har jeg også i dag!
Barna har rortet forferdelig, så det blir litt rydding og litt annet pusling...må nok rydde litt i anekset også:))

vi snakkes, kos deg videre
klem fra Angella

Benedicte sa...

så nydelig fyrstikk-eske du har dekortert.
ønsker deg en fortsatt flott juletid.
takk for at du deltar på Kort o mania.

klem fra Benedicte

Gry-Beate sa...

Denne var kjempe flott, rett og slett nydelig;0)

Epleskrell sa...

å.. engler! Det er det fineste som finnes det :)
Den var kjempefin..

Og Hurra hurra for snøen som laver ned og minusgradene som kryper oppover.. eneste minus er at knertefar og jeg ikke kan gå ut. Men men, da kan vi sitte inne og spise godis og kose oss da ;)

Aud Kirsten sa...

Nydelig fyrstikkeske!Herlig motiv, og perleborden var prikken over i´en syns jeg:)Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring!

bestevenn sa...

nydelig dekorert fyrstikkeske. Nydelig bruk av perler og punch.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Linda S. L sa...

wow kjempe kjempe flott dekorert fyrstikk eske!! tusen takk for at du deltar i kort o manias utfordring!

kos deg med snøen og vinterlandet i romjula og måtte du få et godt nytt år! :)
klemmmm