søndag 11. oktober 2009

Gratulerer med dagen, Steffens.

Steffens sin nettbutikk feirer 3 år, og i den forbindelse ønsker de seg kort med tema høst eller vinter. Fra meg blir det et høstkort. Tilda er fargelagt med noen av de nye promarkerne jeg var nede og kjøpt på Steffens i går. Jeg har brukt stoff kjøpt på Panduro som bakgrunn og det er sydd fast med maskin.

Stoffblomsten er laget av det samme stoffet som bakgrunnen.


Vil du vite mer om Steffens og konkuransen de har nå, kan du ta en titt i bloggen deres. Den finner du her, og nettbutikken finner du her.





9 kommentarer:

Ida / Little sa...

Så koselig høstkort Gro!! :) Også så lurt med litt stoff på kortene, den blomsten du har laget minnet meg om en amerikansk dame sine blomster også, sjekk her: http://heatherbailey.typepad.com/heather_bailey/2009/09/pa.html

Ha en fortsatt fin søndag, vi sees på onsdag!! :) Klem Ida

Kari sa...

For et herlig kort!Nydelige farger og så lekkert farget:)
Skjønne detaljer:)
Ha en flott søndagskveld:)

klem,Kari:)

celia sa...

What a beautiful card Gro,good job! ;-)
Hug,Celia

Gry-Heidi sa...

Dette var virkelig lekkert, Gro! Nydelig fargelagt, og stoffet var herlig! Så heldig du er som kan sy også :)

Jeg blir snart sprø. Har bodd på hotell en uke nå, og tålmodigheten min er brukt opp for lengst... det føles som dem aaaaldri blir ferdige hjemme. Vi har fortsatt ikke hverken toalett eller dusj, har fått beskjed om at det skal være helt klart til fredag... gosj, det er altfor lenge til spør du meg.

Ha en fin uke :o)

Klem

Marianne-db sa...

Kjempefint kort! Det ble kjempefint med stoff bak!
Ønsker deg en fin uke :-)

Angella sa...

Ååå såå lekkert Gro... Nydelige høstfarger. Det er ikke så ofte jeg har det hjemme hos meg:) Går mye i rosa og blått...hehe!

Jeg har noe spennende jeg må fortelle deg....*fnis*!

Vi snakkes
Angella

Angella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
May-Bente sa...

Elsker kortet ditt, herlig det stoffet som er brukt som bakgrunn!!
Masse skjønne detaljer...blomsten din var kanon.
Flink du!!!!

Ha en flott dag, Klem:))

Yvonne Hagane sa...

Så herlig kort! Kjempetøft med stoff som bakgrunn!!