fredag 27. mars 2009

Sukkersøtt #34.

Ny uke, ny utfordring fra Sukkersøtt.
Denne uken er oppgave å lage et kort eller noe annet til påske, men det skal være uten noe som helst gult på. Alt annet er fritt:)
Snakk om utfordring . . . GULT . . . som er den fargen som er mest påske, hmmm...
Men jeg fikk det til. Påskeharen min har bevegelige øyne og ører/tenner, og jeg fikk malen til denne av en kollega på onsdag. Teksten er skrevet ut på PC.


Alle kanter har fått en omgang med "creamy brown" og "chestnut roan".


Tok med noen små bilder for å vise ørene og tennene.




14 kommentarer:

Benedicte sa...

wow! skikkelig stilig!!!

klem fra Benedicte

Hildegunn sa...

Herlig kort!
Flotte farger og stilig hare!

Benedicte sa...

sendte awarden rett tilbake til deg, eg!

klem fra Benedicte

May-Bente sa...

WOW, utrolig stilig!
Klem!

Gry-Heidi sa...

Så stilig !!
Ha en super helg :)

Klem

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så hærlig kort... Likte fargene og sammensetningen av alt. Morsomt med haren... Supersøt:-)

God helg...

Kort og Søm sa...

Veldig, veldig søt!! :o)

Inger Harding sa...

Så herlig påskekort!!!
Nydelige farger og veldig søt hare.

Ha en fin helg.

Inger :-)

Nina sa...

Knall stilig kort og haren er jo bare såååå søt da :)

Hege sa...

Så morsomt og stilig kort!

Pia sa...

Et kæmpe sødt kort, fine farver du har brugt

Benedicte sa...

Utrolig herlig kanin!! :-) Og så ligger det en award til deg i bloggen min som jeg vet du har fått før, men det er sant det den sier, så derfor ;-)

Klem, Ditte

Aud Kirsten sa...

Et utrolig stilig påskekort :)

Fredhøy - Gro sa...

Det var den tøffeste påskeharen jeg har sett på lenge!!!