søndag 18. januar 2009

Award.

Jeg har fått en ny award fra Gry-Heidi (www.kortkroken.blogspot.com). Tusen takk. Du får den tilbake av meg, for du er utrolig flink, og har alltid en hyggelig kommentar. Det setter jeg pris på.

The award is called 'The Marie Antoinette' a Real Person, a Real Award. The rules are:

1. Link to the person who gave you the award

2. Nominate 7 more persons

3. Link the nominees and let them know about this award

4. Post the award on your blog

De andre som får denne awarden har også alltid hyggelige kommentarer på lager: Angella (www.angellaro.blogspot.com), Gro (www.groeh.blogspot.com), Pia (www.piabau.blogspot.com), Joanna (www.joannaskreativeverden.blogspot.com), Bente (www.bentes-kreative-side.blogspot.com), og Gro (www.groskortblogg.blogspot.com). Tusen takk til dere.

7 kommentarer:

Angella sa...

Oi...enda en award:) Tusen takk. Det varmer!

God Søndag
Klem fra Angella

Joanna sa...

Tusen Takk til deg, den er aldeles nydelig :)

Klem fra Joanna

PS: * Kremt * Noe gikk i ball med adressene tror jeg ;)

Fredhøy - Gro sa...

Tusen takk, Gro!! Alltid like hyggelig å få award:)

Klem fra Gro

Gry-Heidi sa...

Tusen hjertelig takk :) Kjempekoselig!!

Klem, Gry-Heidi

Bente sa...

Tusen takk for awarden:=)

Pia sa...

Tusind tak for awarden, den er jeg rigtig glad for

Fredhøy - Gro sa...

Her er enda en award:)En rosa som vil passe fint i bloggen din!!