tirsdag 9. september 2008

Vintage minialbum


Torsdag 4. september var jeg og 2 andre damer fra jobben min, på kurs på Minnehjørnet på Ski. Vi skulle lage et minialbum i vintage stil. Jeg hadde gledet meg helt siden jeg meldte meg på, og forventningene ble innfridd.
Vi limte, rev, klippet, malte, gnikket og gned. Og jammen ble det bra. Permen ble laget an gråpapir poser med hank, og sidene inni er CD cover lommer med vindu... genialt.
Kurset ble holdt av Gudrun Loennecken (håper det ble skrevet riktig), kjempe dyktig dame. 1000 takk for flott kurs.
Nå er det bare å glede seg til neste kurs, som er male kurs med Anita Hagen.

2 kommentarer:

Ingjerd sa...

Ble meget bra Gro - du er flink!!

Anonym sa...

Hei, tante Gro. For en kjempe finn blog. Tror du du kan ta med et bilde av meg i kalenderen en gang?
Det hadde vært supert.
Mange venlige hilsner fra Hélen.