tirsdag 24. juli 2012

Sommerlige sysler


I dag kunne jeg nyte å sitte ute og fargelegge, selvfølgelig med noen avbrudd for å forandre litt på hudfargen...

Og jeg må bare vise dere et bilde av kaka vi serverte på min mors bursdag - fredag den 13. Ser den ikke herlig ut?
Den er det.


I mangel på egenproduserte jenter er det veldig hyggelig med en niese som elsker å få dukke ned i Copic-kofferten min. Nesten så man kan lure på om foldene på buksa hennes er farget med copics - hihi.


Er en liten snartur hjemme. Skal til osteopat med mitt kranglete bekken i morgen tidlig, men så bærer det rett avgårde til ut Nesodden igjen.

1 kommentar:

Kjersti sa...

Det så da koselig ut - deilig med litt annet enn regn og kaldt! Og så hyggelig med besøk av noen som er litt interessert - vi er vel i samme båt du og jeg, med bare gutter, fortball og bil;)
Ha en fin dag og fortsatt god ferie!
Klem fra Kjersti:)