søndag 19. juni 2011

DT - North Star Stamps: Te-poseboks

På fredag var jeg på veldig hyggelig scrappetreff på Skedsmo. Da fikk jeg noen nydelige stempler av Kari, blandt annet dette nydelige motivet som var en drøm å fargelegge. Stemplene (motiv og tekst) finner du i nettbutikken til North Star Stamps
Kari hadde også med seg mal til denne tepose-dispenseren, og siden jeg ikke hadde planlagt noe prosjekt for kvelden var det jo bare å hive seg på.


Papirene er fra Maja-design, og det ensfargete lilla med prikker fikk jeg av Hege - 1000 takk.
Teksten er også fra North Star Stamps.

En lilla boks med lilla te-poser. Og nå må til å lage en til, for jeg har fått en bestilling. Den blir i de nye papirene til Maja. Gleder meg til å ta fatt på den :o)

Da er det ganske snart klart for en ny uke, og jeg vil bare få takke alle dere som er innom bloggen min og legger igjen så flotte kommentarer.

12 kommentarer:

Lenas kort sa...

Så lekker denne te boksen ble :-)Herlige farger og nydelig motiv + flotte tekster :-) Er imponer!!!! Ha en flott uke :-)

Helle sa...

Kjempeflott te boks!!
Herlige farger og et flott stempel.
Må nok en tur innom nettbutikken til Kari...
Er det mulig å få malen hos deg?

Ha ei deilig sommeruke!
-Helle-

Linda sa...

Lekker :)
Herlig farge du har brukt her :) Stempeltrykket var nydelig og flott farget, likte godt tekststempelet på baksiden også!

Ha en fin dag, klem

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ane sa...

så lekker te boks! Herlige farger! OG det motivet var jo lekkert fargelagt! Ha en fin dag!
Klem :)

Anonym sa...

Gurimalla, Gro så lekker denne var :) Det stemplet var nydelig, likte swirlene rundt henne og du har laget en lekker teboks, for en flott gave :))Nydelig dekorert, falt fullstendig for helheten, sukk!!
Hadde ingen mal på kofferten, men tok utgangspunkt i hjertesjokoladen, brettet to like esker og bygde derfra og kledde dem, lang tid... ja det tok det...men så utrolig GØY :)
Takk for rosen, synes det er stort når DU sier at jeg fargelegger fint, det varmer mitt <3 :)
Ha en fiiin dag, skjønne Gro :)
Klem Lill

bestevenn sa...

Nydelig den boksen!!! Herlig stemplene til Kari, og flott hvordan du bruker de!

Sissel sa...

Så nydelig den ble, kjempefint motiv og de arkene er en sikker vinner.
Klem Sissel

Knerten sa...

Denne ble veldig flott, Gro, akkurat passe pyntet, med nydelig papir og motiv !
Ønsker deg en fin uke.
Klem
T.

Ida sa...

Åh, så lekker!:)
Denne ser vanskelig ut. Men så utrolig fin ting og gi bort!
Klem

Inger Marie sa...

Wow denne var rålekker:)
Ha en flott kveld! God klem

Anne sa...

For en flott teboks, så lekkert arbeid og herlig pyntet. :)

Klem, Anne.