søndag 12. september 2010

"HURRA FOR DEG"

Da er det søndag, og jeg har fått laget et nytt kort i løpet av helgen. Og ikke et baby-kort denne gangen.
Kortet er mitt bidrag til:
Passion for Promarkers #68: Sweet Treats og
Kort o Mania #23: Søm

Motivet er fargelagt med promarkers.
Dette kortet er laget av rester. Derfor har det blitt et enkelt kort med lomme på baksiden.
Teksten på tag'en og klaffen er fra North Star Stamps.

Regner med alle ser det flotte rutemønsteret som er på klaffen her?
Vel, det er rett og slett en liten produksjonsfeil... Jeg limte mønsterarket på den rosa bazillen, la oppå Tim Holtz-linjalen min for å lage hull til søm, tok vekk linjalen, og vips - deler av rutemønsteret satt igjen...

...og når man da bruker rester, kunne jeg ikke kaste det, for da hadde jeg ikke fått nok. Nå skulle jeg bare ønske jeg hadde det samme mønsteret på forsiden, hi, hi :o)


27 kommentarer:

The Crafty Den sa...

Hi Gro, what a stunning card as usual. The image is so sweet and your colouring is fab. Gorgeous papers and layout. Thanks for sharing with us at PFP this week. Hugs, Denise x

Marianne-db sa...

Nydelig! Liker så godt fargene du bruker på korta dine!
Ønsker deg en fin kommende uke!
Klem Marianne.

Benedicte sa...

wow! så nydeligt reste.kort du har laget.
kjempeflott var det.
og det gjøre vel ingen verdens ting at det henger rute-mønster igjen, vel? ( bare stiligt med noe helt unikt noe)
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Anne sa...

Så kjempeherlig!
Flotte gladfarger og nydelig pynting. :)

Gry-Heidi sa...

Synes produksjonsfeilen var stilig jeg :o) Herlig kort i flotte farger !

Klem :)

Maria Therese sa...

Hærlig kort Gro! Og lekker muffins!!!

Pinklady 68 sa...

Et stilig, fargerikt og flott kort Gro!

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Lene Aase sa...

Nydelig kort, fikk lyst på muffins;)
Lekre farger du har brukt og produksjonsfeilen ble råstilig;)
Klemmer:)

Kari sa...

Lekkert kort og rutemønsteret er jo så stilig da! :)
Herlige farger ;o)
Ha en flott uke.

Klemmer,Kari :)

mettepip sa...

Flott kort Gro! Herlige farger! Likte sømmen din veldig godt, og løsningen med lomma bak. Bare tøft med det rutemønsteret;)
klem fra
Mette

Nina sa...

Lekkert kort i vakre og friske farger. Nydelig pyntet.

Janiel/ janny sa...

Gro, this is so cute!!! It looks good enough to eat.. Now you have made me hungry.. LOL..
hugs, Janiel

Anne sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg. Stemplet du lurte på er fra Whipper Snapper, det stod under nærbildet av motivet. Det er et par-tre år gammelt da, så jeg er usikker på om du får kjøpt det enda.

Julie sa...

Totally scrummy Gro - awesome card and a fabulous layout! Thanks for joining us at PFP this week! Juliexx

Mona sa...

Som alltid, et vakkert kort fra deg. Du er superflink. :)♥

Klem

Sissel sa...

Dette var et skikkelig gladkort, blir i godt humør av å se på det. Fine friske farger og fristende motiv. Papirmangelen gjorde det bare ekstra spennende synes nå jeg.

Ha en fin dag!

Klem Sissel

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så nydelig og deilig kort. Perfekt fargelagt og delikate detaljer. Tusen takk for at du deltar hos oss i PfP denne uken.
Klem, Anja

Gry-Beate sa...

Så kjempe nydelig et kort. Ble skikkelig glad når jeg så de spreke fargene. Nyyydelig fargelagt motiv!!

;0)Gry-Beate

Michele Roos sa...

Oh such a gorgeous card Gro. Love the colouring of the image and the details also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

Tracy sa...

Stunning card as always Gro.
Thanks for joining us this week at PFP, good luck.
Hugs Tracy x

Wenche sa...

Vakkert, Gro!!! Produksjonsfeilen gjorde seg bra den!! Nydelig tag og flotte tekster :)
Go'klem fra Wenche :0)

May-Bente sa...

Nydelig!!!Rett og slett!!

Klem fra meg:))

Andie's Space sa...

Hi Gro,
I always love your gorgeous cards & this is fabulous. Your colouring is brilliant & the cupcake looks good enough to eat! Thanks for joining us at PFP.
Hugs,
Andie xx

Debs sa...

ooh..gorgeous..another stunning creation Gro :0)...thanks for joining us at PFP..Debs x

Anonym sa...

Nyyydelig, Gro!! Nok et utrolig lekkert kort fra deg! Jeg synes rutemønsteret ble knall stilig, jeg!;o)

Ha en strålende og kreativ uke!
Klemmer Ida:o)

Emma sa...

Wow such a gorgeous card Gro, I love the colours.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x

Guro sa...

Kjempeflott kort du har laget Gro; skikkelig flotte farger :-)
Nydelig tekststempler du har brukt her, og fargeleggingen er utrolig.
Ha en herlig dag.
Klem Guro