søndag 19. september 2010

Første Julekort . . .

I går var jeg på scrappetreff hos Nina, kjempekoselig. Det siste jeg gjorde var å fargelegge dette søte Tilda-motivet. Jeg hadde utfordringen til Passion for promarkers #69: Photo Inspiration, i bakhodet.
Så ventet jeg til i dag for å kunne bruke skissa hos Sketchy Colors #39, og den var kjempeflott.
Kortet blir også med hos Just Magnolia #73: Lace it Up

Søte Tilda er selvfølgelig fargelagt med promarkers. Og på buksene har hun fått hvite prikker laget med Perfect Pearls.
Av mangel på mønsterark med de rette prikkene, har jeg brukt et hvitt ark (Letraset) og tegnet røde prikker med rød promarkers (poppy og crimsom). Så har jeg brukt en svart tusj og tegnet rundt.
Bordpunchen er nyinnkjøpt på messa.

Ser ut som bildene ikke ble helt 100% i dag, men det får være, gidder ikke ta nye.
Julekortene kommer jeg ikke til å vise noen innside på, av den enkle grunn, at der skal det "bare" være bilde og plass til å skrive . . .
. . . Nå skal jeg ta meg en liten bloggrunde


28 kommentarer:

Bodil sa...

Så fint julekort. Så fint med de tegnede prikkene på bakgrunnsarket.

klem :)

The Crafty Den sa...

Hi Gro, what a gorgeous card. I love the cute image and your colouring is fab. The papers and layout are perfect. Thanks for sharing with us at PFP this week. Hugs, Denise x

Anonym sa...

Gorgeous card Gro, I love the spotty outfit ! Thanks for joining us at PfP. Sue C x

Lambi sa...

Hei Gro! :) takk for en flott dag igår! :) Ja, dete r jo tidlig med julekort, men skal man rekke å lage alle har jeg funnet ut at jeg må begynne så smått å lage noen innimellom iallefall,hehe! :) Liket det stigige oppsettet ditt så godt her jeg. Og de punchekantnene var veldig fine...har ikke sett den punchen før! :) Veldig kult med egen produsert bakgrunn med "polkadots" og som vanlig er fargeleggingen din HELT super! :) Takk for flere gode råd igår ang fargellegginga, som ga meg ny a-ha oplevelse! :) Klem

bestevenn sa...

Dette var et råstilig kort. Syntes det var så flott med bakgrunnen du har laget til. Fargeleggingen din er bare super. Takk for gode tips igår, skal legge på noen minutter på mine verk også.... hahaha

Angella sa...

Hei du!
Ja, her er det stille... nesten litt skummelt!
Jeg fortsatt ikke frisk og har mistet stemmen helt... Kenneth er nok den som er mest glad for det :) Ingen som maser her hjemme!
Mye å gjøre både med barna og jobben. Elias har ikke hatt en god skolestart og vi sliter med tilvenningen. Det går nok over, men det er litt av en kamp vi har om morgenen...

Ellers har jeg lagt hobbysakene på hylla for en bitte liten stund... men jeg kommer sterkere tilbake :))

Stikk innom neste gang da!

klem fra Angella

PS! Like vakkert kort fra deg igjen.

Julie sa...

Fabulous, Gro, just Fabulous! Great inspiration from the picture and your colouring is awesome!! Thanks for joining us at PFP this week! Juliexx

Astrid sa...

Hei Gro:-)
Et herlig friskt og flott julekort du har laget her:-)) Stilig med den selvlagde bakgrunnen.
Og så fint du har fargelagt Tilda.
Lykke til i utfordringen!
Ha en fin ny uke.
Klem, Astrid

Maria Therese sa...

Nydelig julekort Gro!!

May-Bente sa...

Se det, da var du igang med juleproduksjonen...Nydelig var det!!
Klem fra meg:))

Yvonne sa...

Herlig julekort! Og det bakgrunnsarket ble jo råkult da! Lurte på en ting: skal du ha flere kurs hos Hennes Fritid? Jeg var nemlig litt for sent ute til å melde meg på, og nå er det fullt. Buhu!
Klem

Connie sa...

Ta en titt i Kreativ Hobby's blogg, Gro :-)

Gro sa...

Så flott julekort! Super ide med mønstersrket!

Guro sa...

Herlig!!! Nydelig fargelagt og flotte farger sammen :-)
Ha en herlig uke!
Klem Guro

Emma sa...

Aw such a beautiful card Gro and so sweet. Love all the spots and gorgeous layout.
Thanks for joining us at PFP and good luck.
Hugs Emma x

Pinklady 68 sa...

Takk for en kjempe koselig scrappedag på lørdag!
Kortet ble utrolig lekkert! Og Tilda bare så nyyydelig!!

Ha en fin mandag!
Klem Laila.

Nina sa...

Nydelig julekort. lekkert med blonden på borden. Herlig motiv som er flott fargelagt. Tusen takk for at du var med på å gjøre det så hyggelig her på lørdag. Ha en fin uke. klem

Tracy sa...

Beautiful card Gro. Thanks for joining us this week at PfP, good luck.
Hugs Tracy x

Lene Aase sa...

Så nydelig julekort!!! Lekkert hjemmelaget mønsterark, nydelig fargelagt og kjempeflott den punchen du har brukt!
Ønsker deg en finfin Mandag:)
Klemmer:)

Debs sa...

such a super sweet card Gro :0)...thanks for joining us at PFP...Debs x

Kari sa...

Å,så nydelig kort,Gro!
Så du er i gang med julekortene du også :)
Stilig med arkene og Tilda er jo bare så søt og så lekker fargelegging!
Ha en fin kveld :)

Klem,Kari :)

Andie's Space sa...

Hi Gro,
I'm going to call you 'Gorgeous Gro' from now on, as all your cards are always so wonderful & I suspect you are too! This is so cute, I love everything about it. Thanks for joining us at PFP,
Hugs,
Andie xx

Anne sa...

Så søtt og herlig, skikkelig glad-kort! :D

Meretekj sa...

Kjempesøtt kort du har laget.
Artig med den selvlagete bakgrunnen.
Takk for flott tutorial på arkivmappen:) Klem

Hildegunn sa...

Nydelig kort, flott farget Tilda - utrolig dekorativ bukse hun har!
Supert å være i gang med julekortene, regner med at du sender noen i løpet av desember du også ;-)

Ha en fin uke!
Klem

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så nydelig kort og virkelig lekkert fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos oss i PfP denne uken.
Klem, Anja

Maya sa...

Så herlig julekort!
Lekkert med rødt og hvitt, og Tilda er flott fargelagt!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya

Dena sa...

Your card is too cute for words! I love how you put polka dots on her outfit!
Thanks for joining the Just Magnolia Challenge this week!
Hugs, Dena