torsdag 17. desember 2009

Stampartic - siste utfordring i 2009.

Den siste utfordringen hos Stampartic er . . . Maskering og Sting/Sying . . . "Vi vil gjerne se motiv maskert sammen på kortene, i tillegg til litt sy-arbeid. Sy kan du gjøre enten ved hånd eller med maskin. Det viktige er at vi ser at det er sydd på kortet."

Maskering er ikke akkurat min sterke side, og ikke noe jeg gjør veldig mye, men jeg har nå gjort et forsøk. Jeg har maskert sammen 3 magnolia-motiv og fargelagt det med promarkers. (Grønnfargen på buksa ser veldig grønn ut på bildet...)

Tagen bak motivet er til å ta ut, og er også maskert.

Jeg har sydd rundt 2 av mønsterarkene for hånd . . . puh, for en jobb . . . men når det kan kombineres med "Gråtass - En annerledes Jul" går det greit likevel.

De små tekststemplene innimellom er egentlig et stort fra Kreativ Hobby som jeg har klippet opp.

Innsiden av kortet har fått samme stil, men med et vennestempel fra KH, da kortet skulle følge en avskjedsgave til vår "gamle" styrerer i barnehagen. (Og med juksesøm.)

Og baksiden av kortet med mitt personlige "stempel" som jeg har laget på pc.



10 kommentarer:

Charlotte Ravn sa...

What a beautiful card you made.
Thank you for taking part in our challenge. Merry Christmas

❤ Kaia sa...

Nydelig kort.
Kjempeflott maskering, og så likte jeg kombinasjonen av arkene dine så godt.
Ha en fin kveld.
Klem fra KAia

Pia sa...

så nydeligt kort med mange lækre detaljer

Angella sa...

Så nydelig dette kortet var Gro...
Jeg har nå begynt å senke skuldrene...karakterene er satt og jeg kan puste litt....men jeg ligger langt etter på juleforberedelsene:(

Det ordner seg sikkert!
kllem fra Meg
Angella

Anonym sa...

Ååå! Nydelig Gro, virkelig herlig!!
Ha en fortsatt super fredag!
Klemmer Ida:o)!

Epleskrell sa...

Fint kort.. Mottaker blir nok både inspirert og lykkelig. Hyggelig med vennskapsstempel.

Iver hilser til tante Gro!

Klem

Turid sa...

Lekkert! Blir sååå missunnelig på alle som kan kan male/fargelegge og ikke minst bruke stempler.... Tror jeg må ønske meg et malekurs til julegave :)
Takk for titten igjen og for at du deler og inspirerer!
God helg!
*Turid*

Carola sa...

Jätte vackert kort, en massa vackra detaljer :)

Unknown sa...

Nyydelig kort og så lekkert maskerings arbeid!!! Tilda er perfekt plassert på trappen!!
Takk for at du deltar på vår siste utfordring i år!

klem,
Jorunn

SasSa sa...

Oh ett sånt fint kort!
Häftig maskning.
Tack för att du deltar och en riktigt God jul!
Kram SasSa